Väntar Bebbar;)
Nu har jag varit hos vetten&kollatS*Zealou's Zindy Lauper om det fanns några bebbar i magen.Inget Ultra,utan bara kännt&kollat på henne.Har alltid gjort så med mina tidigare kullar,då har veterinären haft rätt;) Hon kunde bara känna 1kissunge,,möjligtvis kan ju någon gömma sej bakom,vilket jag hoppas för 1 kissunge så är jag såld&det går ju inte eftersom gubben säjer nej till flera katter nu,,
Men håll nu tummarna på att det är 2 iaf
P.S Hon fick bara 2 st förra kullen,,jag som trodde att dom brukar få som sin mamma
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Grattis, då vet du iaf att det är någon som gömmer sig i magen:)
/Sylvia
Grattis, från vilken dag kan man göra detta hos veterinären?
Mvh Bengan

Grattis! vad roligt att det finns en bebis i hennes mage. Jag hoppas det finns en till för din skull, roligare för dem om de är två. Amadeus är en stolt blivande pappa

Grattis, Åh vad kul! Blir man farmor då igen, eller?

Grattis Grattis=) Och lycka till=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis och lycka till!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#1 Tack så mkt,ja en kunde hon iaf känna;)#2 Tack Bengan,jag har alltid kollat omkring den 5:te veckan,tror att det är omkring där som dom kan känna.
#3 Jaaaaaaaaa va roligt Margona.Jag hoppas oxå på 2st då dom har varandra,annars så har den/dom en galen Jagger som bara Älskar att busa med kissungar;)Zindy skickar nospussar till den stolta blivande pappan
#4 Tack Gisela,,ja det ska bli såååå spännande=))
#5 Tack så jättemycket,längtar så efter småtassar i huset=))
#6 Tack Sissi
Marina/ S*Karmskogen's

Underbart vännen… :-) som sagt,,, det bör nog vara iaf 2… annars får Jonas flytta med Johan till Bertil….. **ASG**
Superhärligt….
Mega Grattis… 
Kramar i massor

Grattis!
Håller tummarna att det är två (eller kanske t o m tre…)! :-)

#8 Tack vännen,du om någon vet ju hur jag har väntat
Asså seriöst,förbered Johan att han får ta med sej Jonas till Bertil *ASG*Kramar i massor tbx
Tack Nina,Zindy hälsar till gammelmatte med många nospussar
Marina/ S*Karmskogen's

Vem är Bertil?
Är det där man lämnar gubbar som inte vill köpa fler katter? :-)
Gubbar??, det måste även finnas "kärringar" som inte vill ha fler katter. Var gör man av dem 
Mvh Bengan
PS: Detta gäller inte min fru =)

Bengan, det har du helt rätt i. Kanske kan man dumpa dem hos Bertil också? :-)

#11 "Asgarv"Bertil ska vara bra att lämna tvära gubbar till,han kan säkert ta en&annnan kärring oxå;)hahaha,vi får höra med Linda
Marina/ S*Karmskogen's

*asg* Bertil ja.. :-)
Det är min systers svärfar, han är ensam sedan ett år ca tillbaks då hans fru gick bort..
Hans fru ville ha katt,, det ville INTE han vad jag fattade.. det blev ingen iaf. ;-)
Kram

Vad roligt att vackra Zindy väntar smått. Grattis!
/Christina

Hmmm… det finns Tonåringar som inte heller vill att man skaffar fler katter
Brukar det inte vara tvärtom?????
#12 Den var bra!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#16 Tack Christina.Ja det ska bli sååå mysigt med kissungar eller kissunge i huset.Har ju väntat så länge nu.
Kramizzar Marina&Zindy
Marina/ S*Karmskogen's