Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1418 ggr
Ulabrands
0

ÖSTK Norrköping

**** GRATTIS ****  
till S*Nenyas Gentleman Jim som blev Europa Champion idag. Såklart grattis till Lotta S*Långängens som är stolt ägare och uppfödaren Lena.

Mona

svarttraskets
0

SkrattandeSkrattandeSkrattandeGRATTIS GRATTIS GRATTISSkrattandeSkrattandeSkrattande

Kramizzar från ALLA SvartträskareKyss

[michaelalundgren]
0

GIP/EC SW'03 S*Trollgumman's Vigge Vildbatting, DM - EUROPA PREMIER, BIV
GIC S*Eärfalas Allie - EUROPA CHAMPION

Grattis pappa Vigge och barnbarn Allie till fina titlar

Hillepiller
0

GRATTIS Vackraste Pappa Jim till din EUROPACHAMPION-Titel!

STORT GRATTIS även till matte Lotta &  uppfödaren Lena!!Glad

/Din dotter, S*Millenniums Sony med matteKyss

ChopSueys
0

STOOORT GRATTIS Lotta och Lena till Jimmens Europa Champion titel! Skrattande

MissMikkus
0

Skrattande Stort Stort Grattis till pappa Vigge som blivit Europapremier idag och Även stort, stort Grattis Allie som blivit  Europachampion. En sån superdag för er som är i Norrköping! Skrattande

Även Stort grattis till Gentleman Jim till din Europachampiontitel.

ingela-anthon
0

STOOORT GRATTIS Skrattande

Lotta & uppfödare till

S*Nenyas Gentleman Jim's

EUROPACHAMPION-titel!!! SkrattandeSkrattandeSkrattande

MÅNGA GRATTIS alla andra också - till era katters fina resultat!!!Skrattande

Mvh, Ingela

Kattilaforsens
0

Åh, vad kul! Grattis Jim, Lotta & Lena! Skrattande Grattis även till er andra som det gått bra för i dag.

[michaelalundgren]
0

Har lite mer resultat. Hann inte skriva dom förut, och självklart GRATTIS alla, inte bara "mina" släktingar ;)

IC S*Drakborgens Yllin Kyllin - cert, BIV
S*Vildhjärtas Shantaram - cert och NOM
S*Vildhjärtas Cobra Starship - BIV-T
S*Vildhjärtas Cute Is What We Aim For - BIV
S*Drakborgens Bruno et son Mouche - CAP

GRATTIS ALLA!
Håller tummarna för många BISar för våra skogisar :)

[michaelalundgren]
0

Stoooooort Grattis Malin på S*Vildhjärtas till en snygg pojk :)

**S*Vildhjärtas Cobra Starship
BEST IN SHOW ungdjur :)
**

Runsviks
0

Super Duper GRATTIS till
S*Vildhjärtas Cobra Starship BIS-U
Jag bara ryser och önskade att jag hade
varit på plats och fått delat glädjen
med Malin och hennes familj
Kattis och Xekes matt & husse, Jane & Bert

Super grattis till alla andra som det har gått bra för.

Extra nospussar KyssKyssKyssKyssKyssKyss  till Cobra och Cute från halvsyskon hos runsviks

Ulabrands
0

**** GRATTIS ****
Malin till BISen Du är väl värd ditt idoga arbete jag är imponerad av ditt arbete och den utveckling som du och S*Farieheart har åstadkommit. Det är sådana människor som man gärna vill se som fortsatta uppfödare.

Mvh/Mona

rockringen
0

Jättegrattis till kalasfina resultat och ett extra grattis till Malin och Cobra Starships BIS och naturligtvis till Lena och Lotta till Jim's EC-titel

GRATTIS Tungan ute

Barbro

Losvan
0

GladKyssStort Grattis till vackra pappa Jim, matte Lotta och Lena. Grattis även till alla andra fina vinnareKyss,  önskar sonen Motorola med matte

Blankan
0

Här hemma är vi också väldigt glada då vår S*Cat Raising Austin Healey idag blev EUROPA PREMIER !!!

Tungan ute Tungan ute Tungan ute

Det blev ganska festligt att se hur domaren Annelie Persson först gav Jimmen sin titel med glas champagne, sedan våran Austin…också gott dricka. Efter det var det dags för våra vänners Ragdollkatter 2 st som tog sina EP-titlar…med massa gott dricka……och sen tror jag att en sista katt efter alla dessa avslutade med den femte Europa titeln……hahaha

Tror nog nu att Annelie är trött på champagne *garv*

ingela-anthon
0

STORT GRATTIS till Cobra Starships's BIS-U.Kyss

Detta ni verkligen väl värda!!GladGladGlad

Grattis igen till alla ni andra som det också gått bra för!!

Mvh, Ingela

Brednoret
0

EC S*Just Catnap´s Alma Snowflake har gjort comeback efter sin mammaledighet och det gjorde hon med storm  HP, BIV, Nom och BIS med alla röster i panel.

Vi är bara så stolta över att vara hennes uppfödare:-)

Sedan grattis till hennes fästman Casanova som även han tog BIS med nästan alla röster. Grattis Susanne och Peo.

Vad vi längtar att få en avkomma efter vår stjärna:-)

[michaelalundgren]
0

Grattis S*NC's till 2 x BIS då :)

MissMikkus
0

Men WOW GRATTIS Malin och Stefan till Cobras BIS  Circle Of Hearts 

Stefan trodde på rätt katt!!!! Superkul! **GRATTIS, GRATTIS, Flowers And Hearts  GRATTIS

**

maximus
0

Grattis S*Vildhjärtas Shantaram till Nomineringen och Marie

många kramissar och lycka till i morgon önskar pappa Maximus med FamiljGlad

maximus
0

JÄTTEMYCKET GRATTIS TILL

Malin & Stefan till eran vackra killes BIS

och även grattis till er andra som är inblandade i denna killeGlad

/Annette

maximus
0

KyssStort Grattis till

GIP/EC SW'03 S*Trollgumman's Vigge Vildbatting, DM - EUROPA PREMIER, BIV
GIC S*Eärfalas Allie - EUROPA CHAMPION

kram /Annette

Mulan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen mega jättemycket tack för alla grattis!!! Vi är jättestolta över våra grabbar Cobra o Cuties varsina BIS-U i helgen! Överväldigade, och jag har gråtit av lycka så att tårarna sprutat!  Mest av allt har jag varit SÅ lycklig över att killarna o våra andra avkommor har uppfört sig väl och visat upp sig från sina fina, underbara sidor! Jättekul att träffa er alla och tack till alla som grattat, gett presenter mm mm mm, främst S*Trollgummans & S*Drakborgens som har en megastor del i våra grabbars framgångar!

GRATTIS Lotta & Jim (& Lena såklart!) till EC!! O NOM dessutom!!

Grattis också till alla andra skogisars fina framgångar, ingen nämnd o ingen klämd! Extra stolt att vara skogisägare idag när alla fyra nominerade ungdjur i panel var skogisar! (Å att våra två killar Cobra o Cutie fanns där också såklart!!).

#11 TACK! Du fick mig att lipa en skvätt framför datorn också.. Som om jag inte hade lipat tillräckligt av glädje ändå i helgen! Tusen tack för dina fina ord, de värmer gott och gör mig jättestolt!

#10 Jag önskar också att ni hade varit där! UNDERBAR känsla!

Kramar från Malin

Bengan-A
0

Grattis till alla fina resultat, vi såg att det var mycket champisflaskor i omlopp =). Vår hemsida är uppdaterad med våra resultat från lördagen.

www.stohagskatterna.com

Tyvärr så slutade inte vår utställningsdag i TV soffan hemma som är brukligt. När vi kom hem från utställningen så insjuknade min far plötsligt, så ambulansfärd och långa timmar på sjukhuset avslutade lördagsdygnet.

Mvh Bengan

Sissi
0

Massor med GRATTIS allesammans!

X-tra STORT GRATTIS till S*NC's Words Unspoken som blev JW!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mylingens
0

WOOW! Vilka resultat! GRATTIS till Lotta och Lena för Jims EC-titel! GRATTIS oxå till Malin och hennes BIS, kan inte merän att hålla med om vad Mona har skrivet i inlägg #11!
Grattis till alla andra jättefina resultat, underbart!

#23 Usch vad trist Bengan! Jag hoppas att din far snart piggnar till igen… //Kaisa

Sagolika
0

Stort Grattis till Jims EC-titel och till Malins katters BIS! Det var ni verkligen värda. Grattis till alla andra fina resultat också! Så härligt att det går så bra för skogisarna Skrattande

Hoppas din pappa kryar på sig, Bengan.

mvh Nina

Blankan
0

Här kommer en bild som Lasse på S*Vimmerskogen´s fotat på vår nyblivne Europa Premier S*Cat Raising Austin Healey =)

Blankan
0

Och här kommer en bild som uppfödaren AnneLie fotat när han nyss fått sitt sista cert =)

En glad matte Mikaela =)

kerstin2181
0

Stort grattis till er allaSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[michaelalundgren]
0

#24 Så hon blev JW nu. Gud vad härligt :)

Sissi
0

#30 Jag tycker det är lite extra roligt när det är en hona som blir JW, det hör ju inte till vanligheten precis.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LittleL
0

Jösses vilka resultat skogisarna fått denna helgenSkrattande STORT GRATTIS till er alla med SUPER fina resultat. Ingen nämd ingen glömd:)

/Sylvia

AngelicaT
0

Grattis till alla super-resultat. Är det ingen som fotat hela glädjeyran med vinster och tårar..? =) De är så roligt att se när man inte närvarat.

iotdis
0

Stort GRATTIS till S*NC´s Wurds unspokens JW titel är det tjejernas år i år ellerFlörtSkrattande pluss alla andras resultat/Gunilla

rockringen
0

WOW, vilken skogishelg, synd att man inte kunde vara med…

Stort grattis Susanne och Peo till  "Blåbärs" JW-titel och naturligtvis till Alma och Casanovas BIS

Malin, helt fantastiskt med dina syskons BIS varsin dag, jättegrattis!

Sist men inte minst "farfar" Vigge till din Europatitel

Och naturligtvis till er andra också med era skogisars kalasfina resultat

Barbro

Mulan
0

#35 Tack, jag måste erkänna att det var ganska oväntat och enormt roligt!! Det trodde jag aldrig! Även om jag tycker killarna är jättefina så har jag vant mig vid att aldrig vinna, å så vinner man! Hallelujah moment! Skrattande

mvh Malin