Förstagångsmammor 2008
Då är det dags att visa upp era unghonor som ni planerar ska få sin allra första kull under 2008.
Den som ändå hade en…fniss…jag har ju varit så oootroligt ståndaktig under 2007, så jag har ingen "unghona"!
Däremot så kanske S*Tam-Tion's Juicy Fruit kommer att få sin första kull i år.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Underbara flickor!
Vi har S*Poimandres Lady Anne Finch Conway (får nästan skrivkramp var gång jag ska skriva ut hela hennes namn, hihi) som snart är 10 månader, LeeAnne kallar vi henne. Vi planerar att i höst/vinter ta en kull på henne men först ska hon med ut på lite utställningar under våren. Hane är inte bestämd, vi tittar runt för fullt. //Kaisa

Jag planerar att para min Cocosflinga, S*Datolitos Bounty. Hon ska på utställning den 9/2 och efter det är det dags:)) Givietvis ska hon även HCM-testas först. Den tilltänkte hanen är min egen gosgris, Nitte. Är ni intresserade så gå in och kika på min hemsida:)
S*Little L's /Sylvia

#7 Sikke nogle lækre tufter Elita har!
/Carli

Min GIC S*Awanatha´s Lapiz lazuli fick sin första kull 12 jan.. Bilder på dom nyfödda http://hem.passagen.se/terese.k/kattungebilerNB.htm Dom blir 1 vecka i morgon 

# 26 Oj vilken lady lilla stumpan har blivit! Mer och mer lik mamma för varje foto jag ser!
Nospussar från "gammelmatte"
/Lena
Tack för alla bilder. Jättekul att få se era fina tjejer.
Våran hona Amazon av Edelmann(N) kommer efter hon fyllt 1 år, paras med min avelshane S* Englaflickornas Tutankhamun. Amazon är helt underbar med ett super temperament, lugn som en filbunke, hihi…Hon kommer ställas på Birka 12 April tillsammans med pojkarna, sedan på Speedcat 10 Maj med Tutankhamun.
Fakta: Amazon av Edelmann(N)
Född: 2007-08-11
Teckning: NFO fs 22
Far: S* Frostvikens Amadeus
Mor: CH (N) Chief Calisto`s Tia

Min Hope har fått sin första kull, de är nu 4 veckor gamla 

Min Cocosflinga (S*Datolitos Bounty) fick sin första kull den 16 maj. Allt gick superbra och hon betedde sig som om hon aldrig gjort något annat än att föda, mata och sköta småttingar. Så jag kommer definitvt att använda henne fler gånger om allt vill sig väl.
Bild på hennes småttingar:Braveheart, Basic Instinct, Bodyguard & Ben Hur
/Sylvia

#33, 34 Jättefina bebbar i båda kullarna.

. Kanske kikar in någon snygging på Björkstakattens utställning i Umeå 29-30/3, där hon kommer att ställas i öppen klass.