Kattungar planeras under 2007
Efter S*Florinella's Czack Gyllenlack (nt 09 24) och S*WesthKiowa's Babben Larzzon (f 22)
Parningen kommer att ske när Czack vet hur man gör…
Det kan ju dröja, man vet ju aldrig.
Stamtavlan ligger på min hemsida, kika gärna in och titta på planer.
Välkommen önskar Camilla och katterna.
Blir så sugen på att skaffa en skogis när man har sett dina vackra katter,men jag får nog vänta några år då min sambo inte vill ha flera katter,fast jag förstår honom lite också då jag har 8 st,fast det är dem gammla hedliga huskatterna.Vill också säga att din hemsida är jättefin =)
Ska bli spännande att se bebisar efter Babben! :) Kollade in stamtavlan och det har nog smugit sig in ett S för mycket i Vigges DM-titel.. 

#2 Åh, tack för tipset! Jag ska fixa det! Ja, jag tycker också att det ska bli väldigt spännande!
#1 Tack för berömmet, det värmer!
/Camilla
# 3 Fast jag tycker nog allt att han är värd DSM också.. :)

#4 Visst är han det! Hi hi… Det kanske ska få stå kvar

Om man önskar Vigge en DSM, rikitigt innerligt, så kanske det slår in?? :)

Halloj!
Bättre sent än aldrig! Nu har äntligen Czack parat Babben! Först var han ju för mycket kompis med henne och när det äntligen gick över så visade det sig att Babben är en mycket lat hona som vill ligga ner och bli parad. Nu har Czack äntligen fått in knycken på hur han ska göra för att få henne och stå. Han gör som sin far "Mums"… Han sparkar upp henne med bakbenen. Så har vi tur kommer det att födas gullungar runt 1 oktober.

Härligt… en spännande kombination. Lycka till med de kommande gullungarna.

Härligt,,, spännande,,, hoppas att det tar sej.. :-)
Och Grattis till fina resultat på Izzie..
//Linda

#8 Tack, ja det ska bli spännande att se vad som kommer.
#9 Ja, jag hoppas också att det tar sig :) Tack, jag tycker att det är super kul att det gick så bra för Izzie!

Vad roligt! Äntligen!! Så får Farbror Barbro bli moster i höst. Lycka till och hoppas det tagit sig nu också
Moster Barbro ligger hemma och har ont i en tass, stackarn.

Ja, jag hoppas verkligen att det tagit sig också. Men stackars lilla Babro, vad hon råkar ut… Vad har hon gjort med tassen då?

#12 Vet inte. Hon låg och gömde sig under ett hus i i kattgården för ett par dar sen. Kunde inte gå på benet. Sövdes hos vetrinären för att kunna undersökas. Han hittade en blödning, ingen fraktur eller sår. Han trodde inte att det var ett ormbett denna gång. Så hon fick en antibiotikaspruta och en smärtstillande spruta och nu har hon i alla fall börjat att markera med tassen när hon går. Blåfärgen har minskat så snart är hon väl på benen igen, lillsnuttan. Men rakad och utan snösko!!

Men lilla gumman så synd! Var väl för väl att det inte var ett ormbett nu också. Pussa henne från oss!!!
Äntligen! Czack tog tid på sig.
Grattis!

Jag är nu ganska säker på att Babben och Czack ska bli föräldrar i början av Oktober
Jag håller tummarna för det i alla fall eftersom jag väntat otroligt länge på att de ska fatta tycke för varandra.

Jag ska osso hålla tummarna för dig och missarna
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Den som väntar på nåt gott!! Spännande

Ja grattis vad roligt! Ska bli spännande att följa…
/Marie

Grattis! Duktig pojke. :)
Vi håller självklart alla våra tummar och tassar på att det blir kattungar dem imellan. Czack är ju såå vacker, inte konstigt att vårt yrväder här hemma ( S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens) är sååå vacker, när hon har en såå vacker far att brås på
.
#16 Camilla , jag har anmält Izzie till Speedcat, eftersom vi troligtvis kommer att ha kattungar i november så kommer jag inte ställa ngt mer sedan under år 2008, så jag passar på ställer Izzie i klass 11 i Oktober.
*Kram och nospussar
från Izzie gumman till pappa Czack*

Ja, nu går man här och väntar otåligt på att Babben ska få för sig att klämma fram lite bäbisar. Hon är på dag 64 idag och verkar inte ha några planer på att föda, suck. Antar att hon är lik sin mamma som hitills alltid fött på dag 65.

Lycka till
Ska bli spännande att få se vad hon döljer i sin mage.
Vad jätteroligt att det snart är dags. Tror dom kommer i morgon då det är oktober. Lycka till och håll oss alla nyfikna underrättade när det börjar hända saker. Blir säkert jättefina missungar. MVH Laila.
Spännande. Hoppas allt går bra. De kommer säkert snart nu.
Susanna

Åhh vad spännande, det kommer bli kanon fina små=)
Lycka till =)
*kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#16 Vi håller både tummar & tassar här hemma
*Kram från oss alla*
Ps. izzie har blivit så stor och fin, väger 3,5 kg vid 7 mån ålder är en liten knubbis. Har anmält henne till Speedcat om vi kommer med.

Lycka till ,hoppas att allt går bra och det blir många vackra barn
Annette

Tack alla! Än är det lugnt här så tidigast i morgonbitti tror jag de små behagar att titta ut.
#27 Ha ha, vad härligt att hon har blivit en knubbis, hi hi. Hon var ju glad i käk redan här så jag är väl inte så himla förvånad
Hoppas ni kommer med till Speedcat.
Kram

Gör hon som syrran Barbro så lär det dröja några dagar till. Tror det var på dag 68 hon födde.
Håller tummarna för att det snart kommer ett gäng bebisar. Såååå spännade! 
Har det hänt något än? 

He he, inte ett dugg. Just nu sitter hon och äter, super nöjd och lugn. Risken finns väl att hon är som sin syster Barbro, en sen födande hona. Det är ju sååå tråkigt att vänta på att det ska komma igång. Jag har i flera dagar passat på att rensa i garaget och kört flera vändor till tippen…. Allt för att tiden ska gå fortare.

Hallå, hallå! idag är det dag 68!!!! Har de kommit än?
Jag bodde på sovrummet i flera dagar innan Barbro behagade att föda sina småttingar. På natten den 68.e dagen när jag gick och la mej och sov då klämde hon fram dom. Jag vaknade av att det pep i bolådan och där var den första.

Ha ha, precis som syrran i natt så började hon. Kl 6 kom första killen (n23) på 133 gram sen kom en padda (f23) på 127 gram och slutligen en kille på 120 gram som tyvärr inte var livsduglig. Men mamma och kvarvarande barn mår bra. Killen är skitarg så fort jag försöker fota så det får bli nya försök i morgon.
Grattis till kattungarna! Skönt att det blev två som överlevde i alla fall.
Susanna
Grattis till bebbarna <3

Åååå…!!! så dom kom till slut.
Började bli lite orolig. Jättestort 

grattis till Babbens och Szacks (felstavat??) kattunger. Ska bli jättespännade att få se dom och om de är nåt lika sina kusiner. Tråkigt med killen som inte klarade sig. Men Babben har ialla fall 2 småttingar att sköta om, som ni får glädjas åt.. Det är märkligt, men det känns verkligen lite extra för att det är Barbros syrra som äntligen blivit mamma.
LYCKA TILL och pussa småttingarna från syrran Barbro och mej/Lilly

Åhhh vad kul Camilla med nya små underbara liv. De e ju så underbara när de är små *ler* och när de är äldre huliganer med=)
Grattis Grattis från oss *kramar*
S*Luddhuvet´z
Grattis Camilla! Vad kul att Babbens och Czacks bebbar äntligen behagade titta ut. Dräktigheten var lååååååång. Det framgår ju faktiskt av tråden hur länge du väntat på detta.
Åhhh grattis Camilla. Vad roligt, vi sänder många nospussar från Izzie till pappa Czack Gyllenlack.
*Kram*

Jättegrattis Camilla!
Ser fram emot att få se bilder på småttingarna.

Tack alla! Nu finns det bilder på min sida www.westhkiowas.se Tyvärr är de inte så mycket att se då jag ännu inte har införskaffat mig en extern blix till min Nikon D300. Får försöka hinna med det nästa vecka.

Nej men en rödbläsa som min Zalma, det e ju så fint=)
Och killen är en "Mums 2" =)))
S*Luddhuvet´z
Åååh vilka små sötnosar, massor med GRATTIS!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Stort jättegrattis Camilla, och en härlig padda
som är min favvofärg
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jätte söta kattungar Camilla
Mkt stort grattis från oss.
*Kram*