Rastgård
Wow, det såg rejält ut…
Numer pensionär i Nynäshamn

Ja, kanonfin. Ser rejäl ut. Ska genast visa min sambo…he he Vi har planer på att bygga ut vår kattgård utanför altanen.
Är det plåtskivor högst upp på gallret? Kan de inte rymma då?
/Marie
Jättefint!
Är det färdiga delar som är ihopsatta? Det ser ut att vara järnramar el. liknande. Kan man köpa sådana någonstans?
Susanna
Det är egentligen stängsel till hundgård eftersom vi har hund också. Det finns att köpa i sektioner med grindar och allt. Sedan satte vi vikta plåtar så det blir som ett tak. Katterna klarar inte att komma över. Gansk skönt att slippa nät över hela.

Toppen smart! Önskar jag hade hus! Nä, nu måste jag kolla lite hus annonser, jag vart ju sugen att bygga rastgård!

Jätte smart…då bordeman kunna sätta det runt hela sin bakgård.. om man nu hade hus.. haha… så får de hela tomten att röra sig på!!

Jag har liknande sektioner till vår kattgård, men den är fristående så jag har hönsnät över.
Har för mig företaget hette Fomik.
Bilder på vår gård finns att se här: http://mindfieldsnfo.blogspot.com/ OBS.. huset är inte så fagert just nu ;)
//Malin

Det är en väldigt fin rastgård,tänker själv göra en ganska stor rastgård eftersom jag tänkt skaffa en hund också.Jag har en hundgård men den är rätt så liten.Jag har mina katter ute på lina men dom kryper ur selen hela tiden.// Marina