Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 892 ggr
Labolina_73
0

Mönster?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lite undran över hans mönster?, Är han  tigré eller spotted?

Jag vet att det är svårt utifrån en bild men,, iaf?

Tack..

//Linda

Tassemarkens
0

Linda …
För mej är han är han en klar tigré Kyss & en riktigt go' härlig grabbTungan ute

Nospussar till en läcker kull

Kyss ,,, Tassemarksgänget & matte Ylva

Labolina_73
0

Oki,, tack Ylva..

När jag endå håller på?.  hehe…

Är hon mönstrad eller solid, så konstigt,, hon har "glasögon runt ögonen, men ser inte så mönstrad ut på kroppen.. Obestämd

//L

Labolina_73
0

en bild till på tjejen.. :-)

Labolina_73
0

hm,,, lite av undersidan av svansen..

EddaM
0

Jag tycker att hon är såååååå söt=) Och solid=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Labolina_73
0

Tack. Oki,, Solid.. Men hm varför har hon dessa glasögon då? Det har väl inte en solid?

Kram

Florinellas
0

Jag tycker att hon är mönstrad =)

Lollo

MissMikkus
0

Jag tycker också hon ser mönstrad ut. Om hon skulle varit solid så skulle hon varit mörk in i örat en bit. Nosspegeln blir också mörkare på en solid katt. När kattungarna är riktigt små, gärna nyfödda, så kan du räkna ringarna på svansen, för att se om de är tabby, tigre eller spotted. Förmodligen är denna kattunge tabby.

Labolina_73
0

Mmmm oki,,, mörk in i örat är hon ju inte..

Jag har misstänkt tabby, men vari osäker eftersom det inte är så tydligt på kroppen alls.

så här ser hon ut frammifrån.

//Linda

rockringen
0

Hon ser helt klart agouti ut, i ansiktet och öronkanterna, däremot ser hon solid ut i rumpan, men jag skulle klart registrera henne som tabby som hon ser ut idag.

Barbro

Labolina_73
0

Ok,,, tack.. :-)

Men inte silver?

Asså… josses vad svårt det var med blått… ;-)

//Linda

EddaM
0

Tycker oxå att det är svårt o se ibland om de är silver eller blå. Prinzen tog det tid innan jag bestämde mig. =) Och tja jo han är kanske tabby, men hon är ju sååååååååååååå söt….ja där var jag igen. Gillar henne en massa=)

*kram*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Labolina_73
0

#12 hehehee jaaaa hon är helt underbar,,, jag har skrivt ut intresse visat på min hemsida,,, just för att jag inte kan bestämma om hon ska få vara kvar,, då vill jag ju inte boka bort henne innan jag själv vet..

Att hon är blåskp vet jag,, kan inte vara annat.. :-)

Men sedan detta eviga tjat om silver… just på blått ska/kan dety ju ta tid innan det syns oxå,.,,

Men men,, det spelar ingen roll alls jag vill ju bara att det ska bli så rätt det går vid registreringen..

*kram*