Tingeling

Så himla söta! Jag har en katt i katthimlen och hon hette Tingeling, underbar katt så jag säger kör hårt!
Visst är de söta alla tre. Men jag tycker att den i mitten ser mest rastypisk ut. Den har bästa trekanten, bäst bredd i basen på öronen. Allas öron svänger in lite i ytterlinjen och ögonen är lite runda men det senare kan bero på att någon står och viftar med en vippa för att alla ska titta åt kameran till.
Lycka till med henne om du bestämmer dig för att köpa henne!
Susanna

Oj,ursäkta! Fel,fel fel

#2 Den i mitten e en hane…ja han blir nog en riktig snygging när han blir en stor pojke;) Tänkte aldrig på ögonen,att de var runda menar jag…skall iaf fundera på att köpa henne då jag blev så kär när jag var o tittade på lilla Tingeling….

Har tackat nej till sötnosen och väntar ett tag till på att köpa ny kattunge då min Tiara får valpar snart men gud så söt hon är,uppfödaren skall behålla henne själv nu….
hejhej!
Nu har även jag hittat hit=) Tingeling,Jimmy och Mirja är alla till salu när den rätta köparen dyker upp=)Har ej platsen att bli sittandes med 5katter men finner jag ingen köpare så löser jag det med ett större boeende=) Tack för mig/Jennie
hej igen! Nu har Jimmy blivit tingad till ett par i Hedemora,och han kommer att flytta dit såfort jag har fått en tid för vet.besiktning=)
(Ni hittar även bilden på blocket,hennes 2 syskon e inte tingade än
jag fick ta bilden därifrån;)