Bruna missar då??
Vi måste ju få se lite bruna missar oxå nu när vi har fått se så många vackra Silver, Vita, Svarta, Blå och Paddor…

ÅÅhh, äntligen… Här kommer en bild på min lilla älskling Ärtan, eller S*Långängens Märtha-Louise som hon egentligen heter. n 22. Än så länge en liten fröken men en dag ska hon bli en stor dam med den "sanna" skogislooken. Alla spotted/tigré/tabby är så fina. Har velat ha en sådan i flera år och nu har jag äntligen fått tag i denna (s)katt. Hon är snart 6 månader. Och visst är hon fin? /Sylvia

Jag förstår dig… Så söt. /Sylvia

#7.. Så ledsen för din skull.. ett riktigt myslejon du hade där..

#13 Guud, det förstår jag. Så söööt!! /Sylvia
Tack Syllan din egna lilla *ärta* är en riktig pingla

Vilken härlig kille… Så tjusigt med vitt på svansen sådär!! 

Visst är det väl svansen… har nattsudd i ögonen fortfarande… hihi
Ja visst är det svansen
som syns.
Kanon fin liten tjej, visst är det underbart med smått i huset 

Åhh jag älskar brun tabby/tigre/spotted katter, gärna med vitt i ansiktet. Min lilla dröm missa är en bruntabby med vitt i ansiktet. Därför skall jag para min hona med en bruntabby kille o han heter S*Magorias Manowar och i söndags på utställning så blev han BIV,NOM och BOX. Gud vad glada jag o Frej var =) Här kommer en bild på den härliga killen som bara älskar utställningar oxå o spinner nästan hela dagen. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Tack Anders & Jaana för att vi fick låna er vackra Garion… Har precis pratat med Helen, Jemies matte och jag ska dit och få gosa med henne + lite pälsvård inför helgens utställning i Timrå.
lägger ut Garions trånande blick inför mötet mer sin första träff…
ICS*Wildwood's Telia
Pussa på katterna från oss och kram på er
//Kristin
ps. jag har lagt in ett foto på Garion under tråden "tabby katter…"

Kram till pappa Kocoum från Allium
och till matte o husse med 

Oh, jag måste bara kunna välja nästa kisse. Brunagouti-vit eller svart-vit. Eller kanske agoutisilver?
//RolfH

Runsviks: Tack! Du vet ju redan att jag gillar Jeff och Jamie :)
Kikar på Jeffs sida hos er ibland och bara njuter av vackra bilder på en vacker kille.
Garion är ju en maffig, läcker kille som jag alltid tyckt om också.
Visst är det vackert med bruna! Ja, visst är jag svag för silver och blå också, men brunt är aldrig fel :)
Här är Wolverine (här 9 månader) som till allas vår lättnad överlevde ett fall från 6:e våningen i helgen…

Ja väldigt vacker!
Grattis till den avkomman Kristin!
/Tanja