Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 681 ggr
Runsviks
0

Ett ögonblick...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snabbt fram med kameran… Molly får inte vakna… äsch… hon vaknade… stod alldeles stilla, hon somnade om, sakta ned på knä.. JAPP! jag lyckades.

Är det någon som känner igen sig… alla ögonblicks foton som man missar p.g.a. att det är KATTER… som är nyfikna och inte har tid att stå stilla tills vi har fotat.

Frostvikens
0

Hej, känner igen mig mycket väl, jag vet inte hur många hundra bilder vi knäppte på vår första kull. Ville så gärna försöka få till en gruppbild på alla, se bilden, men det blev inte som jag tänkt migSkrattande

Seerath
0

Det finns fantastiska ögonblick när man bara kastar sig på kameran, slår på den, håller upp och så är den borta… Då önskar man att man alltid hade kameran i handen… Men ibland så fångar man ögonblicket och då känner man sig verkligen nöjd. :)

Jag har en hel del bilder som nästan fångat det, som inte blev perfekta men ändå bra nog.

Runsviks
0

Vilka härliga bilder #1 och 2
Jag har ett gruppfoto som misslyckades totalt. Sju kattungar och ingen tittade in i kameran… det är också en bedrift

Så då var jag så less att jag gjorde i ordning den här bilden och lade ut på hemsidan.

SillyZones
0

Oj, vad man känner igen sig! Hahaha..!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Runsviks
0

#3 Här kommer fotot…

Runsviks
0

Undra vad ifocus har mot mig just nu… testar igen

Foto till inlägget #3

Frostvikens
0

Den bilden var ju klart skön…

Mindfields
0

#6 Jag tycker ändå det är beundransvärt att du har dem på samma bild ;)

Margareta
0

S*Skogskullens där jag köpte min Bellis hade så fantastiska kullbilder att hela vår familj satt på rad framför datorn varje söndagkväll i 10 veckor och väntade på att de skulle lägga ut bilderna… Det blev komiskt till slut.

Bellis är den svarta till vänster…

Numer pensionär i Nynäshamn

elfame
0

#6 Hi hi det är ju en helt underbar bild.. Men kan förstå att man som fotograf i det läget inte är så gladFlört

parlan
0

Så här fint sitter mina trollungarGlad

Tippen
0

FÖRLÅT men här kommer det en familjebild på mina coonisarOskyldig Men det blev ett sådant kanonkort så jag var tvungen.

Seerath
0

:)

Runsviks
0

#13 är det Chinook?

Han fyller 1 år idag så

**GRATTIS, GRATTIS Chinook
**önskar alla runsvikarna

Seerath
0

yup, det är mitt födelsedagsbarn. :)

Tackar för gratulationerna. :)

Loas
0

Grattis önskar jag och Lo :) Lo ser upp till Chinook och hoppas han blir lika fin och stor som honom ;)

Anneli_G
0

Ögonblicksbild… "Det är min äckelråtta"

Krusmons
0

Ögonblicksbild… ja, det är inte ofta man lyckas få det på bild men när man får det så är man så lycklig… Här kommer en bild på mina H-syskon och själv tycker jag att den är lyckad…

Margareta
0

Min dotter är bra på ögonblicksbilder…

Margareta
0

Eller den här…

Runsviks
0

Vilka härlig foton Margareta… hälsa dotter.
Hoppas även att allt är ok efter sedan Hedvig var på rymmen.

//Kristin

Margareta
0

Hedvig mår utmärkt och är cool sen hon var på rymmen, hon sover ännu tajtare i min säng och har flera gånger om tagit tillbaka natten hon var ute. Vi spanar in hennes som tuttar morgon och kväll och vi vet ju inte så väl HUR det skall se ut men kanske…. kanske…. är det lite grann på gång… (Dag 16 idag…)

Maria_a
0

Här sover lilla Arizona lite smått roligt i osten Cool gissa om jag smög för att hon inte skulle vakna

Mizzy
0

nä men lilla Arizona. så söt såååå. Försöker lägga in bild på min lille bebis, men det vill inte fungera. Provar igen i morgon Cool