Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1104 ggr
Mylingens
0

Boendehjälp!!!

Vi ska till Tönsberg i Norge till helgen och jag har bokat en stuga online på Furustand Camping. Men nu när vi kollade så hade de inte fått vår bokning och de har fullbokat.

Vi har inte råd med hotell för två nätter, men allt annat har jag försökt leta upp till oss…vandrarhem och andra campingstugor utan att hitta någonting.

Är det någon som har ett bra tips på ett boende i närheten av Tönsberg där man kan få ha katt med sej??? Snälla…vi är tacksamma för alla tips för vi vill så gärna komma iväg. //Kaisa

Margona
0

Jag har en vän i där jag ska bo men jag kan fråga henne om hon vet var man kan bo.

Mvh Margona

Mylingens
0

#1 Du får jättegärna höra dej för efter boende! TACK! Jag har mailat runt lite överallt, men har inte hittat något vandrarhem i närheten som tar emot husdjur, lite trist. //Kaisa

Fitnesscats
0

#1 Men fy då, som Margona säger Pia kan säkert komma med bra förslag, hennes stamnamn är Edelmann(N). Det löser sig säkert på ngt bra sätt.

Mvh,

Eva-Helen S*Fitnesscats

Dolleminas
0

Vet av erfarenhet att det brukar finnas många privata styguthyrare i Norge (iaf noröver) alla kan man inte ringa i förväg till…

Mylingens
0

#3 Det hoppas jag oxå att det löser sej…

#4 Jag har försökt att leta efter privata stugor men tycker det är jättesvårt att hitta dom på internet, hittar inga bra sidor och de jag har hittat har haft hutlösa priser.

Jag hade bokat on-line en stuga hos Furustand Camping…men när vi ringde dit igår så påstod dom att dom inte fått den, hmm. Men idag fick jag ett mail om att min bokning tyvärr inte gick att göra eftersom dom har fullbelagt… Alltså har dom fått den, men inte sett den förrän idag, trist. Några svar från de andra som jag mailat till, har jag inte fått än…//Kaisa

Fitnesscats
0

#5 Maila el ring till Pia, hon kan säker hjälpa dig. Hon bor ju bara några minuter från utställningen.Hon är såå snäll och hjälper dig säkert med tips. Vi ( margona och jag) bor hos henne med våra katter.

Mvh,

Eva-Helen

leen-th@online.no
Mobil: +47 98 86 41 18

Mindfields
0

Förra året bodde vi här: www.sandefjordmotorhotel.no
Lycka till!
//Malin

Fitnesscats
0

Hur går det för dig Kajsa? Har du fått tag på ngt boende?

Själv åker jag tidigt  imornbitti med tåget till Norge, vi ses i Norge.

Mvh,

Eva-Helen

Mylingens
0

Tack för all hjälp och alla förslag till boende!

Än så länge har vi inte fått tag på något tyvärr, har kontaktat vandrarhem, stugbyar, och campingplatser. Men de campingplatser som inte har stängt för säsongen är redan fullbokade, vandrarhemmen i närheten tar inte emot djur och stugbyarna har fullbokade. Även de två motell vi har kontaktat har inte haft plats till oss och vi har tyvärr inte råd med att ta in på ett hotell i Norge. Väntar svar på en stuga jag mailat om men annars ser det svart ut, suck. Nästa steg är att få försöka få tag på en husvagn att låna… än har vi inte gett upp. //Kaisa

Fitnesscats
0

#9 Ajj då,, hoppas verkligen att det löser sig. Kanske husvagn vore en god ide. All lycka till, hoppas vi ses i Norge.

Mvh,

Eva-Helen

Margona
0

#9 Jag kan ju som jag skrev ringa till Pia idag igen och se om hon har några flera förslag. Jag skickar dig ett PM med svaren sedan.

Margona

MissMikkus
0

Vi har en husbil som vi hyr ut. Den är iordninggjord så man kan ha katter i våningssängarna. Man "knäpper på" ett nät.

Men vi bor ju ända uppe i Norduppland, så det blir ju väldigt långt för er att hämta den. Ni kan se den här www.missmikkus.se klicka på husbil uthyres.

Mylingens
0

#11Tack, det är jättegulligt! Turistbyrån i Tönsberg har stängt idag pga nån kurs eller vad det var och har inte öppet igen förrän på fredag. Sambon håller på att ringa några samtal just nu, har ett tips på Ek´s Penionat.

#12 Det hade varit kanon me en husbil! Men det är lite långt till er från Skåne…Rynkar på näsan //Kaisa

Mylingens
0

Rynkar på näsan Fullbelagt även på Eks Pensionat…

Fitnesscats
0

#14 Näe,, vilken otur Ni har, MEN kan Ni inte kolla med arrangörerna dom kanske har ngt bra tips eller kan hjälpa er på ngt annat sätt.

*kram till er*

Margona
0

#14 Kan jag kontakta dig på något sätt???? Fick ett erbjudande nu=)

Mylingens
0

Ett stort tack till både Margona och Pia för att ni har engarerat er i vårt letande efter övernattning till helgen! Det var verkligen jättesnällt med tanke på att vi aldrig ens har träffats, härligt med sådana hjälpsamma människor, TACK!

Men vi har äntligen lyckats lösa det, vi hittade ett ledigt rum till oss och katterna på Tönsbergs eget Hotell, hyfsat pris med tanke på att det är ett hotell. Så nu har vi börjat att bada katter, för nu vet vi att vi kommer iväg på fredag!!! //Kaisa

Margona
0

Vilken tur att det löste sig för er. Jag försöker alltid hjälpa till om jag kan. Nu får jag önska er alla som nu ska till Tönsberg lycka till, det ser ju inte ut som jag själv kommer att kunna åka nu istället, varför ska katten till att löpa just nu, suck. Men vi får se, kanske ses vi där.

Margona

Mylingens
0

#18 Jag håller tummarna för att honan väntar lite till med sitt löp, så att du kan få komma iväg till utställningen. Det hade ju även varit roligt att få träffa dej så jag får ett ansikte på vem det är som har varit så snäll och försökt att hjälpa oss. // Kaisa

Dolleminas
0

Så skönt att det löste sig för er!!! Lycka till alla som ställer ut där i helgen!!Skrattande