Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 1205 ggr
Runsviks
0

En liten önskan

Nu har jag varit medlem i en vecka… och jag kommer på mig, att jag vill veta vad ni heter… men många av er har inte skrivit det på era "personliga sida" och har ni då hemsida så brukar jag kolla där. Men så enkelt om ni skrev vad ni heter och mycket roligare att kunna tilltala er med namn och inte bara ett nummer #3.

Varma hälsningar

Kristin S*Runsvik's

Siss
0

Hej Kristin, jag heter LisaFlört.

parlan
0

Visst Maria Axner här…

Fast visst hade det varit roligt att se hur man ser ut med ellerFlört

Labolina_73
0

Hejsan,, Linda heter jag… Skrattande

Margareta
0

Margareta, fast det kanske nu redan visste på något visOskyldig

http://gulltussens.sunsoft.se är min hemsida i alla fall…

Numer pensionär i Nynäshamn

Ixatrixa
0

Hallå där;)

Jag heter Anna-Ida

mariamia
0

Jag heter Maria men kallas allt som oftast Mia… Halloj på Er alla!

Runsviks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, varför inte ett personligt foto på våra sidor… tänk om vi kunde få lägga ut två foton på våra sidor??? Fast jag står helst bakom kameran. Men nu lägger jag iaf ut ett på mig själv Kyss

Natti natt på er alla

Kristin

Seerath
0

Jag heter Pia. :)

Sen gäller det ju att komma ihåg vad alla heter, jag är usel på namn…

Ixatrixa
0

Namn glömmer jag fort men jag glömmer sällan ett ansikte….jag kan komma ihåg sådana fåniga saker som vad någon hade på sig för 5 år sedan;)

Ixatrixa
0

Jaaa ansiktet bakom stamnamnet;)

Runsviks
0

Ja men skriv på era Personliga sidor vad ni heter… för det är inte alla som har gjort det. Då är det änkelt att klicka sig dit för att ta reda på vad den eller den heter. Skrattande

//Krisitin

Ixatrixa
0

Jag försöker locka alla nyfikna människor till min sida så de får veta mer*skratt*

men skall skriva dit mitt namn jag lovar;)

Juliette-
0

Haha ojoj jag som är så dålig på namn jag skulle aldrig kunna lära mig vad alla heter.. jag glömmer ju till o bort namnet på folk jag känner sådär på håll haha ibland på dom jag umgås med.. ja de är ett rikigt handikapp.. fast djurs namn är lättare hehe.. kanske för de är så söta och goa och lättare att beskriva "den där röda du såg där o där" men men tur jag har ansiktsminne så jag vet jag träffat folk i alla fall Flört jaja skömt o sido Emelie heter ja

fiskerjentas
0

Jeg heter Ellen, men det visste du vel redan. jeg har Diva. søsteren til din Dara

elfame
0

Hej hej!!
Ja jag heter Mia…å precis som mariamia så är jag oxå döpt till Maria..men Mia är det namn jag både lyssnar o vill kallas för.Glad

Fast jag "fastnar" inte på kort.. hi hi..Håller mej helst bakom kameranSkrattande
 Har bara varit medlem här sen i fredags (tror jag Fundersam)

Majamaloss
0

Jag ska skärpa mej med mitt namn men bild får ni nog vänta på….// Maja

Syllan
0

Hej och välkommen Kristin, och givetvis alla andra också. Mitt namn står faktiskt på min sida men ändå. /Sylvia

Runsviks
0

Hej Sylvia eller kallas du för Syllan!?

Tänk första gången jag läste ditt namn "Syllan" så trodde jag det var Sylla S*Wildwood's… tills jag tittade till en gång till och det var inte hennes altan på fotot… jag hade kunnat gjort en liten tappe därFörvånad

Vettarna
0

Hej!

Jag heter Ann-Christine och kommer från Falun.

Det skulle vara roligt om ni också kunde skriva varifrån i landet ni är.

Florinellas
0

Hej!
Jag heter Ann-Louise men kallas nästan alltid för Lollo.
Mitt användarnamn här på forumet är mitt stamnamn.

Margareta
0

Ekerö, Stockholms län

Numer pensionär i Nynäshamn

West
0

Og jeg hedder Misha, og fra Rønnede i Danmark

mina
0

Hej Jag heter Marina och har just blivit medlem mitt användarnamn är mina.

EddaM
0

Jag heter Madeleine. Men kallas ofta så klart för Madde där av mitt nick. EddaM är MaddE =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Maria_a
0

Hallå hallå
Jag heter Maria som säkert synes under lilla bilden. Flört

Runsviks
0

Ja, Maria och du har oxså ett  så fint foto på dig själv på din personliga sida.

Sisikarlstad
0

Jag heter SusanneSkrattande

Gyldenloeve
0

Hej Kristin

Jeg hedder Carli og har det opdræt der hedder Gyldenløve. Jeg er fra Danmark, som det fremgår af mit svar:-) Min hjemmeside kan du se her: http://www.norskeskovkatte.dk/

Mvh Carli

Carrocs
0

Jag heter Caroline, bild finns på min personliga sida… :)

MyFriend
0

Mitt namn är Yvonne, bild kommer nog någongång ut på min hemsida Fundersam

Anneli_G
0

Ja, Anneli var namnet… Gisselson i efternamn…därav G:t…

SillyZones
0

Jessica heter jag, står både i min presentation och på hemsidan! Bild finns på hemsidan!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Kronängens
0

Hej!

Susanna heter jag, bor i Göteborg.

fjellans
0

Jag heter RitaGlad

UllisN
0

Hej Kristin!!

Jag heter Ulrika Norberg men kallas mest Ullis det syns ju kanske av mitt användarnamnSkrattande. Jag bor i en liten by i Uppland som heter Huddunge.

Runsviks
0

Hej Ullis!

Men dig känner jag ju Flört

Kul att så många nappar på att presentera sig.

Kram på er

manlyckans
0

Hejhej, Ann heter jag Skrattande

MH
0

Jag heter Marlene och mina skogisar har hemsidan www.norskaskogkatter.nu

Runsviks
0

Vilken snygg grabb din Batman#38 är Mariene. Måste in på din hemsida för att kolla in honom lite merGlad

WesthKiowas
0

#38 Men det är ju bra typiskt! Så fort jag ser en avelshane som jag blir kär i så är det släkt till mina honor! Grrr! Grattis till en underbart snygg kille!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

MH
0

#39 Gör gärna det! Den är inte uppdaterad sen i mars eftersom det inte hänt så mycket, men några till utställningar har vi hunnit med. Ska få hjälp att se över hemsidan snart igen av min trevliga webbis.

MH
0

#40 Tack så mycket! Han är en riktig mysgubbe, liksom sin bror.

Merlyn
0

Merlyn Lindahl heter jag och har katteri S*StarsHollow's i Göteborg

WesthKiowas
0

#43 Nu tror jag min polett trilla ner… Pratade inte jag med dig på Hamarutställningen tro?

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Froydis
0

Frøydis Husøy heter jeg da.. Hvordan får man forresten bildet i denne lille ruta til venstre?

RolfH
0

Och jag heter Rolf Henriksson. Föder upp Norsk Skogkatt med stamnamnet Mantrats. Bor i Uddevalla.

#45 Fröydis. När du skriver ett inlägg finns en liten ruta nedanför skrivrutan. Den heter Bifogad fil: Där kan du bläddra fram bilder på din dator och bifoga till inlägget.

//RolfH

Merlyn
0

#44  jag har bara varit på en Norgeutställning och det var ett tag sedan nu, kanske någon som var lik mig????

Vet att jag mailat dig nån gång och berömt dina snygga katter Skrattande

Schackis
0

Vi som skriver under Schackis heter Jessica o Mats Askett och har uppfödningen S*AsKett´s NFO o TUA

Jenna-Gun
0

Jag heter Gun

och bor i Jämtland

Med man och 7 katter

varav en skogis