här kommer min travkull

Kattungarna är verkligen bedårande söta allihop, annise 
Rose spirit och Diamond hunter tyckte jag nog var allra finast, men de är supersöta allesammans. Fina bilder med! Bild 2 på Night rambler var jättekul. Ibland får de till så roliga miner på kort och det ser verkligen ut som en riktig liten busunge 
Lycka till med dina kattungar!
mvh Nina

tack så mycket nina. jag älskar att fota och ibland så lyckas det. hehe
annise

men sluta snälla du! Du kan inte visa upp sånna här underbart söta ja jag vet inte bilder på godisar som borde haft adresslappen: Ludvika på!!!Hehe

Ja, det är jättekul. Ibland får man dock ha världens tålamod innan man får till någon bra bild. Speciellt med busiga små kattungar. Tack och lov för digitalkameror så att man kan radera alla kort man blev missnöjd med och prova igen! Det hade blivit dyrt annars med en vanlig kamera 

jag har köpt en nikon d40 systemkamera och e supernöjd med den. tack för alla svar jättekul att höra att ni tycker om bebbarna.
svårt att motstå jag vet.
annise

Då har du samma kamera som jag. Jag tycker också att den är jättebra!

ok. ja den får duga bra tills vidare.

Superfina kissungar,man vill pussa på dom allihopa
Lycka till med dom små liven
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Jätte fina bilder på jätte söta kattungar!
Håller med #9 om att Diamond Hunter och Rose Spirit i mina ögon och i dagsläget ser finast ut.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

tack så mycket. hon den blåa ser ut att ge lite beiga fläckar så man vet aldrig kanske en blåsköldpadda
tack ska ni ha
annise

Jättefina kattungar
Lycka till med dom.
Anna

tack så mycket.
annise

Annise …
En verkligt vacker kull 

Som du vet så är jag väldigt svag för blått … men Sweet Nikita
charmade mej totalt 

Nos-pussar till en MYCKET vacker kull
från
Ylva & Tassemarksgänget

tackar så jättemycket ylva. jättekul att höra. dom e så goa och sociala dom så busarna. springer runt bena och vill upp. och idag gjorde jag kyckling och dom satt nästan i rad goingarna när dom kände kycklinglukt. hehe dom e för goa.
annise
Hej Annise =)
Rambler e min favorit det vet du =) Ha det bäst kramiz

hej e du vaken hehe

logga in på msn