Godmorgon!!
Tidigt tidigt… vakna av kattbus… så jag har spenderat de senaste timmarna med att uppdatera hemsan… Jag som vanligtvis sover till lunch
… pluggar hemifrån… vaknade istället kl 05:00… huva… 

Godmorgon, vaknade också av kattbus… men då hade klockradion redan slagit igång, så det var nog den som väckte "Busan". 

go'morron! vaknade till stressad sambo.. något försenad! ;)

Har inte riktigt fått sömnen ur ögonen 
God Morgon! varit uppe sedan 0600 och jagat barn ur sängen, vad underbart det är nu när skolan är igång igen 

Jag vaknade utav katt jam som vanligt. Willow ville ha upp mig så hon kunde få lite burkmat. Nu ligger hon o sover. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

God morgon… måste få i mig ett par muggar kaffe innan jag kommer igång…. ska snart iväg… så jag får inte bli sittandes här.
Ha en hälig sensommar dag
God Morgon alla! En underbar ledig dag mitt i veckan. Jobbar på en skola och dom har friluftsdag idag.
Så en UNDERBAR morgon är det. /Sylvia
Godmorgon alla! Jag vaknade klockan 04:13
av lite goa, blöta pussar i ansiktet. Agnes är väldigt morgonpigg och tycker att vi ska gå upp då! Hennes röda vippa har hon alltid med sig oxå upp i sängen….
Godmorgon. De små kissarna vaknar vid första ljusstrimma och den transportbur som står bredvid sängen har blivit en favoritlekplats för dem. Men att vakna till dessa ulltussars lek är inte det sämsta. Bättre än klockradion.
//RolfH
Åhhh Morgon på er allihopa…Har en skön ledig dag mitt i veckan…
Jobbar sedan torsdag till söndag så idag ska här njutas…
GO möra på Er från en som alltid sover länge på möran mmmmmm GÖTT
jäääääsp.
Ja gomiddag får man väl säga nu då när man är uppe andra svängen… Var oxå uppe och jagade upp barnen till skolan, sen kröp jag ner en stund igen. Varit ute en långpromenad med hunden i det ljuvliga vädret och nu luktar det gott av kaffe…