Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett05-pälsvård
Läst 1045 ggr
SillyZones
0

Grooming Aid?

Är det någon som använt grooming aid på fetsvans? Jag har provat det nu, men gillar inte resultatet. Känns värre och kladdigare än tidigare. Ska man ha i det fler gånger? Eller inte alls?

Mvh/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

Jag har aldrig provat den, då jag inte haft fetsvans nån gång, men sen vart Dogge könsmogen, dök det upp fetsvansObestämd och då köpte jag Groomers Goop, den är verkligen kanonbra, och jag är supernöjd med resultatetFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Den har jag inte heller provat utan använder precis som Kerstin Groomers Goop. Den fungerar utmärkt på Amadeus eller rättare sagt det är inget annat som fungerar på hans fetsvans.

Fitnesscats
0

Jag har inte heller testat Grooming Aid. Jag använder Anju produkternas Goop(låter det sitta max: 5 min), använder sedan efter sköljt ut Goop medlet, koncentrerat Degreese schampo, låter det sitta 5 min. Därefter Eva Porats Schampo + Balsam. Tycker att det funkar bäst på mina hanar som också har fetsvans.Förbehandlar alltid några dagar innan med kaolinpuder.

Mvh,

Eva-Helen

SillyZones
0

Ah, jag har ju inte tid att beställa Goop, fiins inte här i stan på nån affär.. Måste ha det innan helgen ju… Skrikandes

Fitnesscats
0

#4 Maila Birgitta på anjuprodukterna, du har varorna direkt.

http://www.angelfire.com/stars3/catroyale/prodsv.htm

Mvh,

Eva-Helen

SillyZones
0

Hallåsan!

Nu har jag fått tag i Goop, en snäll väninna såg mitt dilemma här på forumet och hade en burk stående till övers! Tack och kram, B!!Kyss

/Jessica

Tiarasmatte
0

#6 Tala om hur du tyckte goop var när du testat det…!behöver oxå beställa det…har oxå hört att galltvål e bra,nån med erfarenhet av det?

SillyZones
0

Så, nu har jag använt goop, och de blev kanonbra resultat, inte ett spår kvar av fetsvansen!!

/Jessica

Susanne-Magnus
0

Är det någon som har en bild på en fetsvans, har inte riktigt fattat hur det ser ut!

Sissi
0

#9 Går ej att missta sig då det dyker upp!
Det ser ut och känns ungefär som om man fått kåda eller något i svansen. Sitter en bit nedanför svansroten.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Susanne-Magnus
0

#10 aha ok!

EddaM
0

Leo har oxå en tendens till fetsvans som sin bror här uppe. Inför förra utställningen badade jag hela katten på tisdagen. Och på fredagen badade jag hans svans en extra gång. Jag använde ett fettlösande medel och yes. Det blev jätte bra och det syns inte ännu att han har fetsvans.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z