klagåmål önskas=)
Då jag inte är så haj på att fota, så vill jag ha era bedömmningar, allt negativt ni kan hitta
jag tar dom foton jag tog igår, och det vart på huskatten Mimosa, fin flicka från vildmarken
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Finns väl inget att klaga på
Ursnugga katter o bra foton!!!!

Håller med #4 just att du går ned på kattens nivå och får kattens ögon i vår ögonhöjd, om du förstår hur jag menar. Snyggt jobbat 

Era ord, är dagens lycka
jag älskar att fota, och vill lära mig till en duktig fritidsfotograf, bilderna gör ju mycket för vår uppfödning, dom säljer ju, så att säja
De var ju jätte fina fotografier, tycker att du lyckats riktigt bra.
Om jag ska anmärka på något så skulle det kunna vara lite starkare färger på bild nr 2 och lite mindre skärpa på bild nr 3. (För jag antar att du ville ha lite kontruktiv kritik)
Men bild nr 1 och bild nr 4 vart kanon bra!
sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi, ja kontruktiv kritik, är bra att få höra, annars kan man inte bättra sig, tar gärna emot kritik på alla sätt o vis, bara dom är rättvisa
man lyssnar och lär

Tycker bilderna är kanonbra, det enda jag tänkte på var att jag hade velat kamma den vita skogisens krage lite. *ler*
Väldigt snygga katter du har!

#9 du har helt rätt, men meningen var att leka med kameran, inte att visa dom, ha ha kunde ju inte låta bli sen, nästa gång, kammar jag först

Jag förstod att det var det du ville, och det har du lyckats med riktigt bra! Att inte kragen är kammad har ju ingenting med bilden i sig att göra. Katterna och bilderna är enligt mig iaf ursnygga!

#11 tack, det värmer

Min underbara vän i nöden, guldklimpen, Nisse fd vildkatt, en katt man myser mycket och ofta med, diar de andre, hane

Vilka häftiga toffsar hon har Satin!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#15 hon är väldigt tofsig, men i total sommarskrud just nu