SKÄRPNING!!
Vi har på kort tid behövt låsa två trådar p g a en ton och ett innehåll som INTE är förenligt med vad sajten vill stå för. Dessutom är detta dispyter och pajkastning som förekommit i omgångar på forumet. Jag säger det igen: Den här typen av trådar SKA inte finnas på det här forumet. Sådana här saker får man lösa på annat sätt. Jag tycker att det är märkligt att man vill ge sig in i sådana här ändlösa diskussioner med sitt goda namn. Det ger sannerligen ingen bra reklam varken för sig själv eller katteriet. Detta är diskussioner som varken är uppbyggliga eller leder någon vart. Den här sajten är till för ALLA, inte enstaka uppfödare. Av mig och mina Medarbetare görs inte skillnad på någon när det gäller att skriva och uttrycka sig på forumet på ett sätt som är förenligt med vad sajten står för: att vara en plattform och en mötesplats för Norsk skogkatt entusiaster som vill utbyta goda råd och samverka för rasen och att skapa en gemytlig stämning bland uppfödare. ägare och de som är intresserade av den Norska skogkatten.
/Jessica, Sajtvärd
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tack! Mona på S'Vätten´s

Äntligen!!!

Jag sitter nog här för sällan och missat detta men det känns som det är på samma sätt här än då… Hoppas det ger sig

Jessica, håller fullständigt med!
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Håller med dig Jessica, synd bara att det måste påminnas om skrivreglerna hela tiden…

Tack!
Har varit lite tråkigt att gå in här på sistone men nu hoppas vi att det blir bättre.
Jag vill in i det längsta slippa ge vår medlemmar "pekpinnar" eftersom jag tycker att det känns så trist och egentligen ganska fånigt eftersom vi alla är vuxna människor. Men som jag skriver ovan, sådant här kan och kommer inte att tolereras.
Vet ni att den här sajten är den första träffen man får upp när man söker på Norsk skogkatt på Google? Här surfar man helt säkert in om man är intresserad av att söka efter information om vår underbara ras. Är det så vi vill framställa oss inför människor som är intresserade av att veta mera om den Norska skogkatten?
Tack för att ni håller med alla ovan, tillsammans bidrar vi till en fantastisk sajt där vi med stolthet kan diskutera och visa vår härliga ras!!
Mvh/Jessica

Instämmer :)

TAck!!! Bra skrivet! 

Håller med 
Tack, tack

Tack för dom orden

Bra skrivet!!!!
Malin S*Ängstorpets

Numer pensionär i Nynäshamn

Tack 

Håller också med :-) fast jag inte vet vad exakt det handlar om.
S*Bru Zar Na´s