Avelshane
Oh, vilken vacer pojke. Jag letar själv efter en silverhane till min lilla pärla och att det finns dilution är ju bara posetivt.
Margona skriv gärna var han finns så att det blir lättare på den punkten med resande.
//RolfH

Hej, han finns i Stockholm, / Margona
Vilken stilig kille, ska du ställa ut honom något så man får chansen att se honom live?

Ja han ska ställas ut tillsammans med sin pappa på Skogkattslingans utställning i september och på Birkas i oktober. Båda i Stockholm. /Margona
Välkommen till Birka och hälsa gärna på mig, det är jag som sitter vid dumburken och registrerar resultat….
Numer pensionär i Nynäshamn

Vikken snygging,,,, men var är hans stamtavla??
Mjauuuuuu

Jag kan försöka lägga in den här men vet inte om det går. Hans uppfödare har skickat in hans uppgifter till Pawpeds, men det har inte registrerats ännu.

Oki,,,på hemsidan då?? finns den där,,,nyfiken

Jag har tyvärr ingen hemsida, men hans pappa heter Aslan ns, mamman heter S*Polepositions Amalthea. Farfar heter CH S*Svarttraskets Hypno, farmor CH Thyra morfar IC S*Blecktrummans Zeeke och mormor GIC S*Solfjäderns Love

#9.
Oki, vänta tills han finns i pawpeds,,,säg gärna till då.
Letar eftter en passande hanne till min MiniMumm
//Rita
ps tror att han e spotted, alltså ds 24

Ja ska säga till då han finns där. /Margona
Hej Margona! han är jättefin, vårat barnbarn
. Amadeus bror Albin ska oxå ställas ut på Birkas i oktober så du och jag får fullt upp den dagen. Jag håller på och uppdaterar Frostvikens hemsida, alla katters stamtavlor ska självklart finnas med! (Det är bara det här med tiden..Jag har skickat in ungarnas stamtavlor till pawpeds men än så länge är de inte registrerade. kram Gisela

Så fin han är Amadeus, är han snyggare än sin far tom;-)

Det vet jag inte, svårt för mig att säga. Kan tänka mig att han är det enligt andra.