Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 872 ggr
Margona
0

Avelshane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Frostvikens Amadeus ds 23 kommer att finnas tillgänglig för avel i framtiden, han är dock för ung ännu. Amadeus är född 060306 och är en underbart trevlig och social katt. Han finns i Stockholm.  /Margona

RolfH
0

Oh, vilken vacer pojke. Jag letar själv efter en silverhane till min lilla pärla och att det finns dilution är ju bara posetivt.

Margona skriv gärna var han finns så att det blir lättare på den punkten med resande.

//RolfH

Margona
0

Hej, han finns i Stockholm, / Margona

Keso
0

Vilken stilig kille, ska du ställa ut honom något så man får chansen att se honom live?

Margona
0

Ja han ska ställas ut tillsammans med sin pappa på Skogkattslingans utställning i september och på Birkas i oktober. Båda i Stockholm. /Margona

Margareta
0

Välkommen till Birka och hälsa gärna på mig, det är jag som sitter vid dumburken och registrerar resultat….

Numer pensionär i Nynäshamn

fjellans
0

Vikken snygging,,,, men var är hans stamtavla??
MjauuuuuuGlad

Margona
0

Jag kan försöka lägga in den här men vet inte om det går. Hans uppfödare har skickat in hans uppgifter till Pawpeds, men det har inte registrerats ännu.

fjellans
0

Oki,,,på hemsidan då?? finns den där,,,nyfikenGlad

Margona
0

Jag har tyvärr ingen hemsida, men hans pappa heter Aslan ns, mamman heter S*Polepositions Amalthea. Farfar heter CH S*Svarttraskets Hypno, farmor CH Thyra morfar IC S*Blecktrummans Zeeke och mormor GIC S*Solfjäderns Love

fjellans
0

#9.
Oki, vänta tills han finns i pawpeds,,,säg gärna till då.
Letar eftter en passande hanne till min MiniMumm
//Rita
ps tror att han e spotted, alltså ds 24

Margona
0

Ja ska säga till då han finns där. /Margona

Frostvikens
0

Hej Margona! han är jättefin, vårat barnbarnFlört. Amadeus bror Albin ska oxå ställas ut på Birkas i oktober så du och jag får fullt upp den dagen. Jag håller på och uppdaterar Frostvikens hemsida, alla katters stamtavlor ska självklart finnas med! (Det är bara det här med tiden..Jag har skickat in ungarnas stamtavlor till pawpeds men än så länge är de inte registrerade. kram Gisela

Frostvikens
0

Hej igen ! Tack för ikväll. Här kommen en alldeles nytagen bild från i kväll! Lycka till på söndag på skoglattslingan!

Kram Gisela

Margona
0

Vad fina bilderna på honom vart, han är riktigt fin. Tack själv för hjälpen med badningen av katterna.

Kram Margona

Keso
0

Så fin han är Amadeus, är han snyggare än sin far tom;-)

Margona
0

Det vet jag inte, svårt för mig att säga. Kan tänka mig att han är det enligt andra.

Margona
0

#3 Amadeus har varit på sin första utställning. Han vart ex 1, han var dock ensam, men både han och pappan fick jätte fin kritik. Domaren sade att han var riktigt lovande.