Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 2870 ggr
Fitnesscats
0

Behöver tips på Transportkärra..

Hej!

Jag behöver köpa en transportkärra innan nästa helg, då jag åker till Norge. Så att jag slipper bära kattburarna. Någon som har tips på någon bra och vart man kan köpa isf. Jag har sökt, men inte hittat någon bra.

Mvh,

Eva-Helen

Mylingens
0

Vi har köpt ett trimbord som vi har satt hjul på. Det fyller sin funktion på utställningen som en plats att kamma katterna på och sen är det bara att fälla ihop och sätta burarna och alla övrig packning på och rulla ut till bilen. //Kaisa

Blankan
0

Jag kan tipsa dig om en kärra jag själv ska köpa. Den heter Drago och jag vet att ibland så har Marian på Kattprylar den.

Kostar ca 450 kr.

Sagolika
0

#1 Har du någon bild på det Kaisa? Det verkar väldigt bra.

mvh Nina

MissMikkus
0

På Bauhaus har de också bra kärror, med en rejäl bottenplatta, som man ställar burarna på. Fällbar förstås och man till och med kan fälla in hjulen så den blir helt platt. Bra när man skall få plats med den under utställningsburen och i bilen. Min är röd ifall du åker dit och kollar. Kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men tror det var runt 600 kr.

Sen har de ännu dyrare och bättre modeller med.

Fitnesscats
0

Tack för alla fina tips. Glad

Har precis varit på Claes Olsson(efter ett tips) och köpt mig en transportkärra, verkar väldigt bra och stabil, kostade endast 345 kr. Så nu slipper jag få ont i ryggen, måste ju tänka ergonomiskt( framför allt jag som ska bli sjukgymnast borde veta bättre)*s*.

Mvh,

Eva-Helen

Sissi
0

Köp INTE den från Royal Canin, den är helt värdelös!

Jag är också på jakt efter en ny.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

marinaw
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Jag har ett par blå Drago hemma nu som jag säljer för 450 kronor. Tar med dem till utställning i Svenljunga och Norrköping om någon är intresserad. Den får ihopfälld plats i de allra flesta bagageluckor och är lätt att dra.

Keso
0

Efter att min styvfar varit med och burit prylar på hundutställning ett par ggr så fick jag en present av honom. Han tog ett barnvagnsunderrede och skar och svetsade lite så att det blev en vagn att ställa buren på. Den är liten och smidig med stora rejäla hjul som går att ta av när man packar in den i bilen.

I buren har jag hundarna och ovanpå tält, stolar, trimväska, matsäck mm. Buren används även som trimbord på utsällningarna. Den skulle lätt kunna användas till katter eftersom buren är ganska stor kan man lasta två mindre kattburar inuti + att man kan ställa kattburar ovanpå.

Mitt ekipage ser ut som värsta flyttlasset mellan bil och utställning men i bilen tar det liten plats.

Mulan
0

#7 En sån provkör jag gärna! Hade ändå tänkt kolla din shop eftersom du har en massa Hello Kitty-pryttlar som kidsen älskar!

mvh Malin

marinaw
0

#7  Du är så välkommen att provköra. Och Hello Kitty FÅR man tycka om även om man är vuxen. Flört

Mulan
0

#10 Haha, jaa, jag har en väska m Hello Kitty.. Som min dotter fått av Draken, men som jag snott…Skäms Oskyldig Men också två döttrar på 12 och snart 6 år som ääääääääälskar Hello Kitty.. Ses på Östkatten då!

//Malin