Långa svansar
Vet ni…jag skulle så gärna vilja se lååånga buskiga skogissvansar. Minst "nacklånga".
Är det ngn som har det? Gärna på vuxna katter.

japp, Vår S*Frostvikens Agnes har en svans som heter duga 
Har visat denna bild förut men jag tycker hon är så fin på den!

wow..Vilket svans!!! Jag håller med dig att det är en fin bild! :-))

Ja och vilken fin höjd han har i bak. 

#5 Ja det var en riktigt fin svans med mycket fluff i oxå! ..och snygga öron! :-)))

#6 hihi ja visst är det sött med lååånga svansar på kissebebbarna. Jag har sett flera kattungar som haft svans fram till nosen*skratt*…Jag kan lova att det blir vingligt i början.Jag har dock erfarenhet av att de brukar växa i dem.

Här är S*Benedicat Gustav han har en JÄTTE långsvans säkert till nacken.

Liten tös med lååååång svans! Till nacken? Inga problem. Vi får se om hon växer i den när hon blir större, men den är häftig!
Fotomodellen heter S*Nalle Puh's Voulez-Vous och är 9 veckor på bilden.

Jag vet iof att Vouzan har lång svans men jag kan inte se någon bild på den vackra damen. /Sylvia

#11 Nej jag försökte lägga med en bild i en annan tråd (Vill se kastrater) och då upptäckte jag att det inte fungerade! Grrr vad trist… Är det bara jag som har problem med det eller gäller det generellt?
åååå hon där är ju såååå vacker :-)
Hon är moster till min kull då eller? Eftersom hennes bror är pappa till min kull så heter det moster eller hur? hihi

oj vilken svans :)

#15 Nej hon är faster till dina kattungar hi hi.

#14 Nu blev jag Kär!
#17 Vilken liten goding!
#18 jag tyckte den var buskig och fin. Och låång! :-))))
Det var mysigt att få se lite långsvansade katter.

#15 hihi, ja faster Annsofi

Den av alla avkommor jag fött upp som har längst svans är Rockringens Besame Mucho. Nu har jag inga nytagna bilder där svansen syns så väl. Vet inte hur långt den når idag, men som ung vuxen hankatt räckte den inte till varken skuldror eller nacke, utans svanstippen räckte upp till öronens baksida. Jo, det är faktiskt sant :) Här kommer två bilder där han är ung, ni ser säkert att det stämmer

Han har även lämnat långa fina svansar i avel hemma hos S*Magorias uppfödning.

Hei igjen!
Lenge siden vi har vært innom, men bidrar gjerne med et bilde av vår avlshanne IC S*MarMichels Gazendi Gabor JW, hvor han virkelig viser frem sin vakre, lange og buskete svans :-)

Se gjerne flere bilder av han på vår hjemmeside http://www.tjukkband.no/nordlibakkens/ Vi kommer også til Luleå til helgen, vi sees!

Guuuud vad fina svansar!
Kan ni inte ge nogot tips till mig?
Min katts svans är ganska tunn
Här är bild på Bamse och hans barnbarn Takira :-)
Titta vilka svansar

åååå vad fin bild med en rolig svans :-) hihihi

Åh så många snygga svansar här finns.
# 26 Gabor *LOVE* Gud vad vacker han är och vilken svans!
Lollo

#35 Tusen takk :-)
Gabor

#37 Vilken underbar svans! 

#37 Hej Sylvia…ja den där svansen vet vi var den kommer ifrån ;-)
Och det är så vackert med lång svans. Sen sitter den på en vacker katt också…fin din Vouza.
Kram
Humletassarna

Men hon ville mest visa upp sin bakdel. Så därför tänkte jag göra det samma. Så här kommer CH S*Nalle Puh's Voulez-Vous med sin snygga bak och superläckra svans. Lägg märke till att den är dubbel.
han är 9 månader på bilden..