Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 297 ggr
Frostvikens
0

Efter utställningen

vilken kanondag och trevlig utställning i fjärilshuset!! Kan man avsluta dagen på ett bättre sätt än att ta på sig joggingdojorna och bara jogga runt i skogen i en timme, för att sedan sätta sig vid ett dukat bord och få äta en god middag som sambon ordnat?

Katterna sover efter dagens strapatser, det blir nog en tidig kväll för hela familjen…

elfame
0

Hur har det gått idag??
En liten kort rapport kanskeFlört

Frostvikens
0

Jodå, jag är nöjd! Thea blev nr 1, visserligen ensam i sin grupp, men fick jättefina bedömningar av domare Anette, Agnes blev nr 2, även hon med jättefin kritik. För Agnes del är det mest för att träna och vänja sig, jag tror hon tycker om det och leker mest i buren hela dagen. Det var så när att hon blev 1:a, domaren kunde knappt välja men det föll på att Agnes var lite mindre än den andra honan, ska kolla vad hon hette och återkommer med detGlad

elfame
0

Grattis o vad roligtGlad..Å det allra bästa/viktigaste är ju att katterna funkar bra på utställningen.. Måste ha varit bra med plats för er alla idag i Fjärilshuset Glad 
Var  domarna bra tycker du?? Eller var det några som klagade på dem??
Vet hur det var förra året…då var det mkt prat om just domarna..

RolfH
0

#2 Grattis! Skrattande Ett KM brukar vara bra för katter att vänja sig. Inte så mycket katter och folk som på vanliga utställningar.

//RolfH

Margona
0

Hej Gisela, tack för din hjälp med mina killar, hade inte klarat det utan dig. Sen var det ju en bonus att det gick bra för dem alla med fin kritik. // Margona

Frostvikens
0

Det var domare Anette Engvall och Christian Björk, Anette dömde mina katter samt Theas son Amadeus och amadeus och Agnes pappa Aslan, Jag fick aldrig ngn uppfattning om Christian då jag var fullt upptagen med att springa med dessa fyra katter…Jag tycker Anette var bra, lite nervös kanske i början , men det släppte efter ett tag och hon var duktig på att förklara hur man tittar på katterna osv…Dessa båda domare är ju elever, så det var en bra dag, lite katter, gott om plats och många trevliga människor

Frostvikens
0

Den andrs tjejen var Tigerögas nyponros uppfödd och ägd av Johanna Grebner..

elfame
0

Hmm ja att man alltid är efterklok… Hade varit skoj att vara med på mästerskapet..men men.. Man kan ju inte vara med på allt.. Glad
Det är ju iaf roligt att det gått bra för er som varit där med era katter Glad
Och att det var bra lokal trevligt folk och att domarna var bra..

elfame
0

Men vem blev SkogkattMästare????

Juliette-
0

Ja jag säger de samma dom har ju inte uppdaterat hmm

elfame
0

Det borde de ju göra Flört , liksom att tänka på alla oss som inte var där idag…vi bara måste få veta ju… Flörthi hi

Frostvikens
0

jamen gud förlåt, här sitter jag inne med svaret, Jo, det blev S*Just Catnap´s Alma Snowflake, uppfödd av kerstin och Mia kristiansson och ägs av susanne och sandra Gunnarsson i Bålsta( Jag hoppas jag sa rätt katt nu) susanne var rörd till tårar och det hördes lite dåligt….Jag tyckte hon sa att katten kom från Luleå men min sambo sa att det var malmö…

Frostvikens
0

kanske ska tillägga att det var en väldigt ung katt och vacker tjej, född 060328…

elfame
0

Ååååhhh jisses vad roligt!!!!!!Glad
Hon är ju en SUPER fin katt..
Fast Just Catnap'sarna är från Umeå, Brednoret närmare bestämt…
Jätte Tack för att du uppdaterat oss, nyfikna iFokus hängare Flört

Bara att hoppas att det snabbt kommer ut på Skogkattslingans sida oxå.. Alla resultat å så..
Det var förresten det jag menade (lite skämtsamt) att Slingan folket skulle uppdatera så att vi kunde få reda på hur det gått…
men vet ju att dem alla har bra mkt viktigare saker att stå i ..Glad

elfame
0

Stort Grattis till Susanne & Sandra Gunnarsson!!!

Juliette-
0

Skitsöt och fin kisse är de.. så ung och vinna hehe jobbigt att behålla titeln i alla år nu då Flört

Sisikarlstad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej o GRATTIS!!! Gisela va kul att det gick bra för dina tjejer!!!

Man kanske kan säga GRATTIS till den lilla killen snart oxå!!!Flört

KRAAAAAAAAM Vi från S*Silverfåran´sKyss

Frostvikens
0

ja, självklart! Bombur ska få följa med och visa vilken stilig pojke han är. Vi ses på lördag! Kram Gisela och alla katter