Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 764 ggr
SillyZones
0

Prattråd!

Här tänkte jag att man kunde skriva allt möjligt, småsurra litet forumets egna "tråden"!Skrattande

Det första jag måste få säga, och jag säger det här då eftersom det inte ska vara kommentarer i bildbidragstråden, att OJOJOJ vilka vackra bilder ni har skickat in allihopa! Vilka bildskatter som finns i era datorer där ute! Jag är väldans imponerad!!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

skaujentas
0

Hei!

Her var det ingen som hadde svart….men kanskje det er noen andre som har noen morsomme eller kule bilder av katter der ute?

Eller er det noen som skal kjøpe en ny katt og er villig til å dele med oss her på forumet hvor kattungen kommer fra og et par bilder?

Det er alltid så koselig å se kattungebilder og spennende å se den kommende generasjonen hos alle dere oppdrettere, utstillere og eiereSkrattande

Brita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei alle sammen.

Ikke ofte jeg er inne for å skrive, men jeg kan jo fortelle en liten bonus fortelling her.

Sannafjellets Kaxe og Tingoskattens Gisela sitt M Kull født 15 august. Dette ble et hastekull ettersom Gisela hadde livmorinfeksjon. Hun ble parret på første løp og ble veldig gravid. Jeg kalte henne kula mi den siste tiden. Hadde aldri drømt at det skulle komme 7 stk. Gisela er ekstremt kosete og Kaxe er en skravlefant uten like så vi har hele tiden kalt dette Tingoskattens Markattkull.

Jeg hadde regnet med et ganske kjedelig kull fargemessig, svart, blått med og uten hvitt. Men Jeg fikk en kjempebonus. Av 7 kattunger kom det 4 amberkatter. Jeg trodde ikke det var mulig å få amber hos to umønstrede katter, jeg regnet i alle fall sjansen som veldig liten.

På bilde er det Marja 4 uker, NFO nt

Frostvikarna
0

#2 Vilket fint namn på er katt Tingoskattens GiselaFlört

Mvh Gisela, S*Frostvikens

skaujentas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Kuult!!!

Jeg vil vise min nye jente som heter (N) Tingoskattens Janne Kristin NFO n 09 23. Hun er sååå vakker syns jeg. Egentlig var vel dette veeeldig ufornuftig av meg. På forhånd sa jeg at jeg ikke ville ned å se på denne kombinasjonen mellom Heike og Tingeling fordi jeg hadde en følelse av at det kunne bli en pangkombinasjon. Og jepp det ble det, men siden jeg var på gjennomreise hos Brita etter en sverigetur og fødselen var ignag når vi kom på søndags kveld kunne jeg jo ikke la være å bli og se hva som kom. Og der sa det pang herreguden for et kull og Janne ja hun måtte bare flytte til meg .-))

Her er et bilde av henne 10 uker gammel. Er hun ikke vakker?

LittleL
0

#4 KyssKyssKyss

/Sylvia