Ser hans profil bra ut??

Udfra hvad jeg kan se på billedet, har han en pæn lige profil.
En rigtig skøn misse dreng

Det är alltid svårt att se på bilder om profilen är ok, det kan vara virvlar och mycket hår som gör att den ser sämre ut än vad den är, eller bättre! Alltid bäst att känna på den. Följa övergången från nos till nosrygg och upp mot pannan för att känna om det är en mjuk fin rundning där pannan börjar. Sen var det svårt att se på din bild för katten sitter inte helt i profil.
Vad som syns på bilden är en katt med bra profil, men man hade ju gärna velat ha katten hos sig för att kunna se ordentligt samt känna efter. Dessutom tror jag att katten på bilden fortfarande är ganska ung och en del har fortfarande möjlighet att lägga sig tillrätta.
//RolfH
Jag tycker katten ser kanon fin ut!!!!
Lycka Till med han!!!!
Mvh// Susanne
Det ser bra ut på bilden, är det nåt särskilt du funderar över?

#6 Mums, jag vill käka upp honom! Han påminner mycket om min hona Babben, kan ju vara för att de är släkt:) Det jag skulle vilja ändra på henne är, lite kraftigare haka och så vill jag ha en bättre panna på henne…lite flat. Men man kan ju inte få allt, man får tänka på det när man sen väljer hane till henne. Tyvärr hade jag inget ny profibild på henne så det fick bli en gammal.

7 kg är en väldigt bra vikt!!! 4 kg är också högst normalt för åldern. Profilen ser väldigt fin ut.
Jättefin profil tycker jag också :-)

Han ska ställas ut imorgon och då får jag väll veta om han är bra.

Lycka till, det går säkert bra!
Lycka till på utställningen i morgon! Jag vet ju hur det känns när det går bra
och den känslan unnar jag dig också.

Ja tack, det hoppas jag med. Det ska bli spännande och se hur det går för killarna.

Margona: Jag önskar lycka till på utställningen och måste också tillstå att jag gillar lillmissens spetsiga öron! Jättefina vikter, waowe!