Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 337 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon alla 11/9!!

Hmm känns konstigt att skriva detta datum om man tänker historiemässigt…

Hur som helst, har skjutsat 2 barn till skolan, har tänkt den yngste ska få vara med mig idag och packa allt som ska med till Luleå… eftersom jag har med alla 3 barnen i helgen så blir det ingen Aloe vera med denna gång, (vet inte om tiden räcker till) hur som helst ikväll/natt ska jag fara och hämta upp mamma och hennes ragdoll… Sen imorgon bär det iväg uppåt… barna har fått ledigt från skolan eftersom resan tar sin tid.

Ha en bra dag allihop!!

EddaM
0

God morgon #0 =) Och alla andra med=)

Här är det lite av en städdag idag. Jag skall tvätta o hålla på. Badade Leo redan i tisdags o han ser fin fin ut men svansen blir det en tvätt till utav. Feztiz badar jag alltid på fredagarna innan utställning så det blir i morgon.

Då förra utställningen inte blev av….ja ni vet. Så skall det bli Göööra kul att ställa ut igen denna helgen. Och dessutom i GBG får man bo gratis hos mamma=) Plus att man träffar en massa goa utställare =)

Annars så skall vi bara handla lite o så=)

Ha det bäst alla *kram* från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

helena7
0

Lycka till på utställningarna Glad Själv får jag vänta ända tills i oktober Gråter så jag är lite avis på er …. Hoppas det går fint för er iaf!

Dolleminas
0

#2 Men du vet "den som väntar på nåt gott…"

helena7
0

#3 Ja, jag får tänka så, och eftersom jag har anmält en ny bebis som jag kommer hämta hem nästa vecka så ska det bli super kul! så det är verkligen något gott Flört