Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 925 ggr
Arabella
0

Innhegning til kattunger

For en tid siden så jeg et bilde av en innhegning til kattunger, som man kan bruke til de er store nok til å gå fritt inne. Den var laget av stoff, sammenleggbar (tror jeg), og med netting i sidene så man kunne se inn. Ganske stor. Er det noen som husker den og kan gi meg tips om hvor jeg får kjøpt den?

iotdis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det en sådan här du menar?Det finns på tamleopardens

Fitnesscats
0

#1 Precis en sådan som jag kikat på, är den bra?

Mvh,

Eva-Helen

Arabella
0

Ja, der er den. Tusen takk!

Fitnesscats
0

#3 Vilken storlek rekommenderar du?

Mvh,

Eva-Helen

Arabella
0

Jeg tar den største, da blir det god plass.

Fitnesscats
0

#5 Ja jag ska nog beställa en också, så har jag när kattungarna kommerGlad.

Mvh,

Eva-Helen

Mylingens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten undran bara, är där öppet någonstans så mamman kan komma in och ur för hon kan ju inte vara instängd där oxå. Och om där är öppet upptill, då kan väl kattungarna klättra över? Lite nyfiken på hur den fungerar rent praktiskt, vill oxå skaffa något men än så länge kör jag med en dubbel pallkrage. //Kaisa

Fitnesscats
0

Nu har jag beställt hagen, tog den största.

Mvh,

Eva-Helen S*Fitnesscats

Arabella
0

Jeg får ikke bestilt, de sender bare innen Sverige.

Er det noen som skal på utstilling i Norge, f eks. til Moss i oktober, som kunne være snill å bestille for meg og ta med til utstillingen?

Margona
0

#9 Jag ska till Verak i slutet på denna månad, om du vill kan jag beställa en till dig. Jag vet inte hur stora de är att släpa på, men är de inte för stora kan jag ta den till dig. Jag är nämligen inte säker på om jag ska flyga eller åka tåg. Jag hör av mig till dig via Pm istället.