Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 05-pälsvård
Läst 2637 ggr
Sagolika
0

Har ni provat Dermoscent?

Hej,

Jag undrar om det är någon av er som provat Dermoscent till sina skogisar eller andra katter? Om ni provat det, vad tyckte ni om resultatet då?

mvh Nina

http://www.pharmaxim.com/pharmaxim_se/produktinfo/receptfria_produkter/dermoscent/dermoscent_info.htm

ingann
0

Jag har använt dermoscent på razzlan sedan början av juli och hennes päls har blivit mindre skivig och hon fäller betydligt mindre.

dock är det inte så jättebilligt, runt 140-150 kr för 4 pipetter…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Skogsjentans]
0

Jag prova det några gånger, men slutade då katten jag provade det på hatade både lukten och mig efteråt. Tyckte inte det var värt varken pengarna, resultatet eller reaktionen.

//Marianne

Sagolika
0

Tack för svaren!

MissMikkus
0

Berätta gärna vad det är. Excuse me, såg just länken

Yataz
0

Jag fick reaktion på min ragdoll hona av medlet.
Hade anmält henne till en massa utställningar och skulle väl hjälpa pälskonditionen på traven lite tänkte jag.
Men det hela slutade med kala fläckar lite var stans.
Det värsta av allt är att det inte står några bieffekter och att företaget inte alls tog sitt ansvar när jag kontaktade dem utan bara slog ifrån sig det hela.

Mycket besviken användare Rynkar på näsan

Martina

Yataz

Silvestris
0

Har använt det på rexar, med bra resultat. Dock så missfärgar oljan ljus päls så är katten vit i nacken är det ingen höjdare att droppa oljan där.

Och för sjutton, beställ det från utlandet. Då blir det vettigt pris. Köper man det i Sverige får man ju betala sanslöst mycket!

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Razzlan har inte blivit missfärgad…

vad kostar frakten från utlandet då? jag betalar ca 100 kr/förp när jag köper genom min syster som jobbar på en vetklinik där de säljer det;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner