Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1696 ggr
ariel
0

Så Glad

CH S*Frostvikens Amadeus NFO e 23

S*Zealou's Zindy Lauper NFO f 09 22

Nu är han på väg hit,Zindy är på sin 3:dje löpdag så håll nu tummarna att dom fattar tycke för varandra;)

Längtar så efter kissungar,info hur det går kommer senare i dagarna.

Kram/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

kerstin2181
0

Goa, snälla och vackra AmadeusKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Fairyhearts
0

Spännande. Håller tummarna för att det går vägen. Det är så mysigt med kattungar!

/Marie

Sissi
0

Vad roligt, hoppas att de lyckas!
Amadeus är nog överlycklig över att slippa vara hemma hos de små otäcka kattungarna, gulle ponken.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

zealousnfo
0

Kul, håller tummarna att det blir kattungar nu! Skrattande

ariel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Tack för lyckoönskningar.Margona&Linda har nu åkt hem.Margona sov hos katterna inatt&sett flera lyckade parningarFlörtSå nu hoppas jag.Nu är dom ute i kattgården kärleksparet.Zindy är väldigt kaxig&bestämmande,medans Amadeus är lite av en gentleman&väntar in henneSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

En bild på kaxet oxåFlört

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

En bild till på AmadeusKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Labolina_73
0

Hehe jaaa och jag såg och en parning innan vi åkte hem,,, asg och hööööööööööörde,,, attans vad hon vrööööölar.. ;-)

tack för allt Marina… Kul att få komma.. :-)

puss puss

Margona
0

Ja jag har då fått både se och höra ett och annat både i natt och nu innan vi åkte. Tack för allt, jättetrevligt var det att komma och träffa dig och se hur du bor. Många snygga katter har du också. Han ser ut att må bra lilla gubben.

Kram

Frostvikarna
0

Förstår att du är glad, det ska bli så spännande att se vad storken kommer med så småningom

Hälsningar Gisela S*Frostvikens

Margona
0

#10 Det är som att se Amadeus i den åldern, de är verkligen likaKyss

Fitnesscats
0

Lycka till med parningen.

*Kram*

Margona
0

Vad roligt att de fått till det ännu mera, hoppas det tar sig mellan dem nu då. Tack Marina för att du skickar bilder på dem och tar så bra hand om min älskling. Han kvittrade väll på sitt speciella sätt när han fick kyckling kan jag tänka mig. Kan tänka mig han var glad att komma ut en stund, han gillar ju det. Men han är lat så jag förstår att du fick bära honom, haha, inte så lätt kan jag tänka mig.

Jag tror det kommer att bli fina bebisar för Zindy är en sån fin tjej och jag väntar nu med spänning på kattungar.

Kram

zealousnfo
0

Vad kul, nu är det bara att vääääänta…. :-)

ariel
0

Tack alla för lyckoönskningar.

Amadeus är en katt som man måste träffa för att riktigt förstå hur trött&slö han är,tror att han är släkt med GustafSkrattandeMen några parningar har han iaf orkat med.Zindy går runt&vrölar fortfarande medans Amadeus tycker sej ha fått nog"ASG"

Så nu hoppas jag iaf att det visar sej små tassar så småningom;)

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

En bild till på kärleksparet när jag kom in till dom i morse;)

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

#15 Vilka fina bilder på kärleksparet. Ha ha så du har märkt nu vilken slö katt han är? Men dock så snäll och mysigGlad.

Han tycker väll han gjort sitt nu då och vill återgå till det normala, det vill säga, sova, gosa och äta. Zindy är så snäll och go, tänk vilka mysiga bebisar de ska få.

Det kanske är bra han vägrar gå tillbaka in när han varit ute, då får du lite motion "asg"

ariel
0

Haha ja du Margona slöare katt får man leta efter;)

Ja han tycker väl att jag behöver röra på mej&inte sitta där vid luckan&larva mej."asg"

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Ja då har Margona&Linda varit här över natten.

Vi hade det mysigt med vin,kräftor,räkor&potatisgratäng.Samt så skoj&få prata katt med någon som uppskattar detFlörtSå nu är Amadeus på väg hem,måste bara säja att snällare katt får man leta efter,ett helt gudomligt temperament,skulle lätt kunna haft kvar honom,men Margona sa Nej!Undrar varförFlörtHoppas nu att det blir småtassar i huset,för väntan har varit stor.

MVH/Marina&Zindy

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

En bild på Margona oxå;)

Marina/ S*Karmskogen's

ariel
0

Så en till med Baloo min hane på 7½kg

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Nu är jag hemma igen med min katt. Nu först börjar jag bli lite trött från den sena natten. Tack Marina för de goda kräftorna med tillbehör, kanske skulle druckit lite mindre vin=).

Men ta genast bort de hemska korten NU. Amadeus är en underbar kille som jag inte kan leva utan så honom är det klart jag var tvunger att ta hemSkrattande. Men han är ju som du skriver riktigt lat ibland och han är ju lite tung att bära när han inte vill gå själv.  Hoppas vi ses snart igen!

Kram

Labolina_73
0

Ja men det var helt underbart smarrigt,,, lite jobbigt dock med min allergi som blossade upp påväg till dej igår men det släppte ju av sedan..  Jag hade ju inga problem med vinet *asg* som vissa andra…

ERA svumpar……… KyssKyssKyss

puss puss,,,,, ses snart igen hoppas jag,,,

ariel
0

Tack tjejer,,näe men nästa gång e det säkert du Linda,,men attans va kul vi hade;)Trevligt sällskap&sen så får väl resten stanna"asg"

Marina/ S*Karmskogen's

Margona
0

Detta ska du få ångra Marina, vänta tills jag ska ge igen ha ha. Vidriga bilder, lägg ut på katterna istället=)

zealousnfo
0

Ni delade väl med er till katterna?

Av skaldjuren menar jag - inte vinet…Flört

ariel
0

#25 Men Margona då,det är ju bara vi på bildernaFlört

#26Hej Nina.Ja dom fick allt en&annan räka,inget vinSkrattandeKram

Marina/ S*Karmskogen's