Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 983 ggr
Frostvikens
0

Stilig avelshanne sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finnes: attraktiv snygg NFO tjej, rödsilvertabby, snart 2½ år, boendes i Upplands-Bro, söker en stilig kille att para sig med någon gång i höst, gärna oktober om matte får bestämma. Min tidigare kull är registrerade under stamnamnet Frostvikens. Önskemål är gärna svart-vit eller bruntigre…. Hör av er!!Kyss

Humletassens
0

Har skickat dig ett privat meddelande.

mariamia
0

Gå gärna in & titta på min Godis, S*Tailor Hill´s God Of Thunder. Han är en bruntabby m vit hane som blev ett i juni. Har nu i sommar utvecklats massor, blivit stor & tung och har en härlig krage på g.

www.freewebs.com/eklovets/

min hemsida, välkommen att titta

Mvh Mia & Godis

Sissi
0

Hej jag har två stycken hanar, S*Tam-Trion's Dumle - röd-tigré & vit och S*Tam-Trion's Japp - brun-tigré & vit. De är bröder och är i dagsläget 9 månader gamla.

Mer info och bilder finns på vår hemsida!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Seerath
0

Jag har tyvärr bara silverpojkar med vitt. :)

MusiCats
0

Hej jag har en snygg kille som är brunspotted. Jeff är två år. en kraftig och lång kille.

Besök oss gärna på : http://web.telia.com/~u60516876/

Glad  / Kicki & Jeff

Frostvikens
0

Hej alla, tack för era svar ang avelshannar! De är jättefina allihop, men nu har vi hittat en kille på Tyresö, CH S*Kaup Home Cat's Tiger som ska få äran att få bli pappa till Theas andra kull.

Men, vi har ju en tjej till som småningom ska bli mamma, hon är är än så länge bara 6 månader, Frostvikens Agnes! Hon är en fs tjej med väldigt mycket silver och helt underbar i temperamentet…

Hör gärna av er om ni tror att just er vackra kille passar henne

Stor kram från Frostvikens…

Sisikarlstad
0

JA!!! Den killen var tjusig!!! Skrattande