Vilka ska på
utställningarna som DÄK, BIRKA och SK arrangerar?
Vi ska på alla tre med lite olika katter. Jag är nyfiken på vilka som dyker upp såklart!

jag ska till Birka med min svartsilverspotted-vita kille!:)
vilka katter tar du med ??
Till Birka har jag med mig vår lilla Camomilla Vanilla blåtabby m vitt, klass 12. Hennes syster Chiva Silverviva,ns0922 och brodern Cendi Lavendi, a22, kommer oxå. Mamma Flora får följa med men ställs enbart i avel. De små kommer även att ställas i kullklass.
Vår samägda hane, S*Tante Bluhmes Zico, a24,ställs för första gången i klass 9. Det ska bli så roligt =))

Vi kommer från Värmland med fulla bilen till SK. Jag ska ha med Tanten Pysida´s Onyx, a 09 i klass + senior, Hennes dotter Catch Me If You Can, gs 09 och sist men inte minst Tassajara´s Gasell, f 03 som gör debut i klass 9, samt 4 - 5 Maine Cooner. Vi är flera som delar bil så jag vet inte riktigt vad dom andra anmält för skogisar.

Jag ska på utställningen i Borlänge som DÄK har. Ska dit på söndagen.
#3 Jaa det låter som om den bilen är full =))
#4 Kul!
Men det måste välan vara några fler som ska iväg med sina skogisar?

Jag har anmält Vincent w och S*IceWood´s Pepita n 09 till Birka.
Jag tillhör BIRKA och sitter vid datorn hela dagarna (registrerar resutlat). Det är ett hästarbete, men ni får gärna vinka till mig… De har lovat att jag skall få sitta med ryggen emot….för vi verkar inte ha något eget rum för oss.
På lördagen har jag med mig
S*Skogskullens Bellis (NFO n klass 7)
Den förhoppningsvis dräktiga Hedvig får stanna hemma.
Numer pensionär i Nynäshamn