Nu har vi flyttat!!!
Nu har vi äntligen flyttat till vårt lilla hus ute på landet! Vi har renoverat sen den 1 maj då vi fick nycklarna och nu äntligen har vi flyttat in med katter och allt. Vi stortrivs här, katterna har tagit flytten mycket bättre än vad vi hade vågat hoppas på. Jag har nog aldrig sett dom så avslappnade någon gång, lantluften gör dom gott. De älskar att vara i uteburen, ligga i solen och mysa eller sitta och titta på ekorrar och fåglar. På kvällen ligger de och myser framför den öppna spisen eller i någon av alla bäddarna här och bara njuter. Tänkte visa upp lite bilder på hus, utebur och katter. Är ni nyfikna så kommer bilderna här… //Kaisa

Grattis Kaisa! Vilket mysigt ställe för både två och fyrbenta. Det är härligt med en utegård.
/Marie

Det ser flott ut! Jeg har selv nettopp flyttet på landet, og kattene stortrives. Det er merkbar forskjell på pelsen på alle sammen.

Åh, så mysigt! Jättehärligt och oj så fint för kissarna! Lycka till i ert nya fina boende, jag är smått avis.. Skulle gärna avyttra några grannar för lite mer space, men men…
Kram från Malin

Härligt ställe för katterna och utsikten blev jag överförtjust i, som ett vykort. Det är bara att diska och drömma

Åh, vad avundsjuk jag blir!!! Det ser underbart ut
/Maja

Vad mysigt det ser ut, helt fantastiskt! :-)
Gud vad mysigt det ser ut, jag blir riktigt avundsjuk på dig…det är min dröm att få bo som du!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack ska ni ha! Som jag skrivet innan så är det en väldigt enkel liten stuga men ack så mysigt! Vid renoveringen så slog vi ner väggar och öppnade upp så vi fick en storstuga med kök och vardagsum i ett. I mitten står murstocken med en öppen spis mot vardagsrumsdelen och på andra sidan om stocken står kaminen som värmer upp huset. Det har blivit så ljust och fint nu! Nästa steg är att fräscha upp sovrum och toalett där det finns fuskpanel både i tak och på väggar, visserligen i nyare modell men man får en hemsk husvagnskänsla och den vill jag ha bort.
Det här är något jag drömt om att skaffa så fort barnen har flyttat hemifrån så man inte behöver så stor plats längre. Att få någon litet och mysigt ställe på landet där man kan leva enkelt och bo billigt och där man får närheten till skogen. Nu har jag kunnat uppfylla min dröm, härlig!
Här kommer en bild på regnbågen som jag fotograferade från min altan…//Kaisa

Hej Kaisa.
Så fint du fått det i ditt nya hus, jag är inte aaaalls avis nääää då 
Pussa på katterna och ha det så gott!
Kram Merlyn

Så gott att flytten är klar nu, då kommer snart alla komma till ro. Ser så härligt ut på bilderna, där kommer du och dina katter att få det perfekt:))
/Sylvia