SW Norge
Nyfiken på vilka som tänkt åka och ställa?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sugen är man ju bara för det är roligt men jag har ingen aning om hur jag skulle ta mig dit ch boende får man väl inte tag på nu

#1 blir nog svårt att hitta boende, och svindyrt
själv får jag välja mellan parning eller SW

Jag ska dit, vet inte riktigt vilken katt jag ska ta med än, men dit ska jag absolut! =)

Har inte missat ett sen det började och tänker inte göra det nu heller 

#4 he he, bra att veta, ifall
se upp så du inte har en extra bur där bak, när du börjar resan

#2 Ja jag har väl en kull då som börjar bli dags för leverans :).. ibland får man välja men båda sakerna är ju kul

Självklart ska jag dit!!! Är ju såååå kul!
Har inget att ställa. Men vore kul att åka dit och titta.
Har inte varit på SW på ett bra tag nu!

Självklart ska vi dit
Fixade boendet redan i januari för att vara säkra på att hitta nått. Vad för katter som ska med vet vi inte än 

Jojomen, vi siktar också på att åka. Med husvagn fixar man boendet lätt utan att det kostar en förmögenhet…
/Lena

Hei!
Jeg skal dit. En gutt fra mitt oppdrett skal dit, Imar. Og så håper jeg å få kvalififsert Katla og S*Utblickens Kalvin og muligens Lysdis også Men en vet aldri om en kalrer å få kvalifisert. Gleder meg uansett det er mye mror og spennende!!

Vi skall dit vi med, kanon kul kommer det att bli=))))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Önskar att jag hade någon som var kvalificerad och ställbar då…. :-( men det får bli ett annat år. Lycka till allihopa!!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Vi är också sugen på åka dit, men kanske det redan är fullt!?
*Mvh Eva-Helen*

#14: Det vlir inte fullt, de tar in alla som vill vara med. =)
S*Luddhuvet´z
#14 Tack. Jag har bestämt mig för att åka på SW i norge. Tar med mig CH S*Englaflickornas Tutankhamun, NFO n 03.
Vi ses i norge, det ska bli super kul
har aldrig varit på SW förut. Tur att man har en god vän som Pia,uppfödaren till Amazon av Edelmann(N), hon bor inte så långt ifrån.
Ha en underbar sommar allihopa.
*Mvh Eva-Helen*

#16: Vad kul då kommer vi att ses där, jag och min sambo Peder kommer ha blå gula kläder på oss hela helgen och eftersom jag har med mig min husis SW´07 Feztiz så kommer vi vara placerade med dem men det e bara att komma o säga hej hej=)))
S*Luddhuvet´z

Jag funderar också på att åka med min Smeagol och jag säger precis som #16 att det är tur vi får bo hos snälla och gästvänliga Pia. Hoppas bara hans rakade svans växt ut tills dess.

hm attans vad skojjigt,,, jag vill oxå men vet inte om jag kan jö….. jag har ju kattungeplaner här hemma..
men men vi får la se…
Jag har ju Engla att anmäla som blev ex1, biv och nom i december. Då i klass 11 nu är hon ju i klass 9 men det ska väl inte spela någon roll?
//Linda
#17 Ja det ska bli mkt kul. Jag tar även med Amazon av Edelmann(N) hon har fått BIV-T i klass 11, så hon är också kvalificerad, super kul nu när hon ska ställas både på Järva och CCC i klass 9.
#18 Ja Pia är en toppen ödmjuk och duktig uppfödar, kanon att diskutera med..
#19 Japp, då är vackra Engla kvalificerad
Hmmm, funderar på att ta med min huskatt Savannah istället för Amaazon, eftersom vi har planer på para Amazon i slutet av Aug, vill inte stressa henne. Min huskatt Savannah har ju blivit NOM på hennes första utställning som gick i feb på Järva, så det hade varit kul ta med "snuttan" Savannah, även om domaren skrev i bedömningen" lite rund om magen",,,för mkt god mat "upps" 
*Mvh Eva-Helen*

18# och #20
Tack för goda och snälla ord om mig…tjihi 

Idag kom bekräftelsen till SW. Tjoho, vad kul det ska bli!
Jag har med mig lilla Juciy här ovan.

I dag kom våran med, lite paff att dom var så tidiga 
Någon som vet vad reglerna säger ang domarfördelningen, tänkte på när det var i Örebro då släpptes den på morgonen. Är det samma nu kanske, vet inte vad reglerna säger.
/Jessica

Vi får domarfördelningen på morgonen.
Nu blir det till att sy ett nytt burskynke till "lilla" Optimus Prime. Han har ju aldrig (inte konstigt, eftersom han är 9 månader
) varit på SW och ska naturigtvis ha en blå-gul bur!
Jag vill önska alla som ska till SW lycka till! Att vi får en trevlig helg vet jag!
/Maria

Vad spännande det redan börjar att bli=)))
#21: Gör det så får Feztiz lite mer konkurrens=)
Någon mer som skall bo på Quality hotel??
Hejja hejja Sverige=))
S*Luddhuvet´z

Oh det är ju nästan börjar ångra att man inte anmält
hade varit roligt o träffa alla underbara människor
Ville bara önska alla lycka till i helgen!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Nu börjar det kännas att det är dags, nerverna ligger snart utan på 

#29 Lycka till på SW, det gäller givetvis alla andra som ska dit. Själv tar jag kameran och sticker till Trollhättan för att plåta näst sista tävlingen för Rallyklassikerna. Så det blir rally istället för katter denna helg. Nästa helg blir det katter på MSK i Etuna.
Mvh Bengan
Lycka till alla på SW :)
Hoppas vi får många svenska SW skogisar!

LYCKA TILL alla som ska dit!

LYCKA TILL allihopa!

Lycka till och "Heja Sverige"

Jag stannar hemma och hejar på er jag med. Heja, heja och ha en underbar helg i Norge 
Hoppas vi hålls uppdaterade :)
Jag håller redan tummarna för alla våra svenska katter, i alla kategorier.

Heja Sverige och Lycka till allihop!!! 
Vi vill sända många lyckönskningar till alla svenskar som ställer sina vackra katter på SW i Norge. Vi hoppas på många fina resultat. Själv satsar jag på åka nästa år istället då det är i Sverige, kom så mkt annat imellan denna gång.
#26 Jag håller på din vackra huskatt Feztiz, ta nu hem titeln.
*Kram Eva-Helen*