Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 525 ggr
Margona
0

Kattungarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några bilder på kattungarna.

Margona
0

En till

Margona
0

En till

Margona
0

En till på mamma Skrållan och lilla Trampe som jag kallar honom för han trampar så. Honom kommer jag nog inte kunna skiljas från.

Margona
0

En till på Pricken som han kallas.

Christina-S
0

De ser jättefina ut! Pricken är nog min favorit, det är svårt att se hur "Trampe" ser ut - men jag gillar ju svarta/svartsmoke katter så han faller nog mig i smaken han med. Kul förresten att du kallar honom "Trampe" - det brukar jag kalla Jack som också är en riktig "trampare"Glad

Frostvikarna
0

Åh vilka finingar Margona. Den lilla rödvita skulle passa bra hemma i min lilla kattskaraKyss

Kram

Labolina_73
0

Dom är helt underbara Margona.. En del mindra än,,, men men,,, så fina och ser utifrån det man kan se nu mycket lovande ut,, en hona och en hane.. :-) + ns hanen då inte att förglömma.. ;-)

kramar i massor.

Margona
0

#7 Ja visst är de underbara, och som sagt lilla "Trampe" han ska då stanna med matte, mamma, Smeagol och Amadeus. Han är helt underbar och spinner hela tiden. Att han  dessutom ser ut att vara svartsmoke gör ju inte saken sämre. Lillan ser ut att vara lik pappa Egon men det är nog för tidigt att säga förstås. Pricken han är så fin med sitt häftiga mönster och han är nog troligtvis redan bokad.

Kram min vän

Sissi
0

Vänta bara tills de börjar springa omkring, det låter som en liten hjord av mini-ponnys…ur gulligt!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

ariel
0

Stoooooooort Grattis igen,dom är så fina Margona.KyssJa svartsmoke är underbart!

Kram Kram

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter