Nu ger jag snart upp...
..-Och hoppar av iFokus. Inte för att jag är osams på forumet med någon annan kattägare, utan det är tekniken jag blir less på. Detta började när den nya versionen av iFokus sjösattes.
50% av gångerna när jag försöker logga in så får jag till svar att mitt konto inte är aktivt, vilket är fel eftersom jag kommer in trots allt. Vissa inlägg kommer jag inte alls in på, det blir bara vitt i main framen. När jag växlar mellan olika trådar så tappar jag högersidan där mina favoritsajter står.
Botemedlet tycks vara att logga ut och sedan in igen, men det är ju trist. Detta har medfört att jag inte går in så ofta längre.
Mvh Bengan

Jag håller helt och fullt med dej,,, det är vansinnigt trist,, + att man kommer ju inte in heller… servern ur funktion eller vad det nu står… segt som attans…
//Linda

Jag drabbas också av en del problem att logga in. Men det brukar gå bra om man försöker igen efter ett tag.
I en del trådar har all text ramlat en bit ner. Men skrollar man ner så ligger allt där. Kanske samma för dej Bengan.
Såklart tycker jag också att detta skall rättas till, men i ärlighetens namn så har jag inte kontaktat ansvariga ännu. Vilket jag förstås borde göra.
Nej att all text ramlat ner har jag inte råkat ut för, bara att det försvinner delar av sajten. Jag misstänker att de som driver iFokus känner till problemen då det var en del debatt när den nya sajten kom. Jag trodde dock att det var ett inkörningsproblem, men det har varit så länge nu.
Mvh Bengan

Jag har också problemet med att det ofta står att servern är ur funtion, det kan vara väldigt irriterande.
Det är en av servarna som bråkar. Jag vet att grabbarna håller på att försöka hitta felet. Om man inte kommer in på sajten kan man pröva att skriva www. eller v3. före sajtnamnet, ibland fungerar det.
Jag hoppas verkligen att ni håller ut, snart ska nog allt vara löst!
(problemet med servern har ingenting att göra med den nya versionen)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
jag har inga problem med att logga in men så fort j kommer in så lägger internet explorer ner!! väldigt irriterande! alla andra sidor funkar bra så j tänker inte byta til firefox,skall väl knappast behöva elr??
S*Winsnes Wilda

Nu är jag också något trött på att vara här inne. Det är bara inläggen och nya medlemmar som syns sen är det tomt i mitten och har varit så i 2 dagar. Eller så hoppar texten ner och lägger sig under menyn.
Mona

Ja, och sen är det irriterande att lästa trådar förblir i fetstil.
/Sylvia
Ja, det är trist när det är en massa buggar, hoppas att det bara är en inkörningsperiod.
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jag ställer mig helt frågande till dessa problem.. men inser efter att ha läst #10 att det säkert är webbläsaren som gör att det strular för er. Jag kör också Firefox och har inte märkt något alls. Bara att ladda hem och prova på nytt!
#11 Tvivlar på att inloggningsproblemen har med webläsaren att göra. Designar ett forum som inte funkar med explorer, som trots allt är den mest utbredda webbläsaren?? Det verkar mycket märkligt.
Råkade ut för en skoj sak idag, jag klickade på länkar och vips låg alla länkar nedanför, inte i "main framen" eller vad man ska kalla det.
Mvh Bengan
Jag har explorer och har inga problem…
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Jag har också explorer men det är bara en massa strul hela tiden, fungerar uselt.
Problemen med artiklarna på löpsedeln och alla inlägg i fet stil tror grabbarna är borta under natten
. Så håll ut…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Nu är fetstil problemet löst för mig =)
Japp, nu funkar det 
Mvh Bengan