Resultatlista
Har något sett en komplett resultatlista för Mälarkattens utställning i helgen. Jag har inte funnit någon på nätet.
Mvh Bengan

Det brukar ta ett par veckor, beror på hur snabba klubben är
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Den kommer under kvällen idag tisdag på hemsidan =) Lovar dock inte säga vilken tid men i morgon ska den finnas.
Jag måste fråga apropå det, vi har en liten diskussion om det där med resultatlista på nätet kontra PUL… Ägarnas namn får ju inte stå på nätet utan deras godkännande, men visst brukar det ändå göra det? Hur brukar era klubbar göra? Har funderat en hel del på det som webmaster. Tänker att när jag läser resultatlistor så är ju ägarna också intressanta?
#2 Vet inte hur man gör på kattautställningar, men anmäler man sig till ett rally så står det i inbjudan att namn på förare och kartläsare kommer att publiceras. När man anmält sig och betalat så har man i och med det godkänt att namnet publiceras i tryck och på internet. Det borde gå att göra så i kattvärlden med.
Mvh Bengan
#2 När jag lägger ut resultat för "min" klubbs utställningar så tar jag inte med ägarens namn, just med tanke på PUL. I vår resultatlista står katalognr, ras+färg, kön, klass, kattens namn, klubbtillhörighet och resultatet.
Å andra sidan så publiceras BIS-katter med ägarnamn numer på SVERAKs hemsida, så egentligen borde det väl stå något på SVERAKs anmälningsblankett att man godkänner publicering på internet. Fast det är väl ingen som misstycker att namnet står med när katten blir BIS…. 

Hej Bengan, nu står det på Mälarkattens hemsida
…Resultatlista från utställningen kommer under kvällen idag (tisdag)
Hälsningar
Barbro
Tackar för info, vill se hur det gick på söndagen då vi inte ställde. Och tack tillMälarkatten för en bra utställning.
Mvh Bengan

Tyvärr så måste jag erkänna att söndagens lista inte kommer att hinna bli färdig ikväll då det var en del kvar att göra med papprena där, men så fort jag kan så kommer den ut på hemsidan. Lördagens ligger där nu.

Nu finns bägge resultatlistorna på hemsidan.