kungsör 23/8
Någon som ska dit här? jag ska dit med Doggegubben som tävlar i klass 7 för sitt andra cert där, sen hoppas vi på en Norgeresa, han har gått upp ganska mycket i vikt, och blivit en stadig bit
och lika go och mysig än.
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Vi kommer båda dagarna!

#1 hoppas vi syns, har du nån bild nån stans, så jag känner igen dig?

#2 Ska leta i mina gömmor! Det är väl flera här som säkert inte har sett mig..hihi
Jo, annars har jag på hemsidan under katteri, en bild på mig och Marcus……fruktansvärt fult kort..haha
Här kommer det…..

Sen kom jag på……det var ju jag som skänkte lite mat till katthemmet som jag lämnade till dig på NerK´s utställning, då minns du säkert mig =)

Kommer ihåg dig nu, känner igen både dig och din kära

#1 ……. säger bara en sak …… cheesecake! Söndag! 

# 6 aaaahh! Justja, cheesecaken får jag inte glömma….
Vilken smaksättning önskas?

#5 Ja, inte så svårt kanske att känna igen oss…..
Jag är den som alltid är uppstressad och rosenröd i ansiktet pga av att min sambo alltid försvinner när jag som mest behöver honom . Min sambo för att han alltid håller låda och är den spralligaste killen på utställningarna.
hahahaha 

Får man smaka osso? he he

Uj uj uj, cheesecake säger ni…? Då får ni allt bjuda sekretariatet lite också tycker jag bestämt 
Skoja bara =) Kul att ni kommer till Mälarkatten! Tog lite paus i bedömningssedelskrivandet och kikade in här, känns som om man inte haft tid till det på sistone av någon anledning…. 
Ses om två veckor då!
//Kicki

Vi kommer på Lördagen också..länge sen man var på utställning nu..

# 9 / 10
Ni har just gett mig en affärsidé! 
15 kr/biten, eller vad säger ni?? hehe
Självklart får du smaka Kerstin!!!
Då blir det lime, OM jag inte kommer på i sista minuten att någon annan låter väldigt god *mumsfilibabba*
Kanske kan jag smöra med sekreteriatet också *fniss*, så håll koll efter mig om ni vill ha cheesecake!!!!!

#14 Ja det har du rätt i …. väldigt bra affärside dessutom! 
Har ni nya tjejen med er eller vilka katter? Är ni där både lördag och söndag?

#15 Vi kommer båda dagarna. Nya gosefröken följer med på lördagen, inte söndag. I övrigt Austin båda dagarna och Carrera (foderhonan) kommer också lördag.

Jag ska dit med Ebba och hennes bebisar Lukas, Lillebror och Line. Lavas matte kunde förmodligen inte komma med Lava dessvärre. Jag vet att pappa Xeke kommer också så nästan hela familjen är samlad. Kul! 
Det ska bli så roooligt att åka på utställning igen!!

Jag kommer båda dagarna med Tiger och Mumriken (britt)

#17 vilken domare har du fått? Jag har fått Anne Weland, både på katterna och mig själv, ska gå assistent, då det fortfarande saknas sådana

Jag kommer på söndagen med två av mina missar
Vi ses
Barbro

#20 ja, tyvärr kommer du söndag, och jag lördag

Vi kommer både lördag o söndag med en vacker dam
Syns då
Martina, Robin & Kimberly

#21 Ja och jag jobbar till 15 och ska vara på kalas kl 18, men jag kan ju åka förbi när jag åker hem från jobbet. Det är ju faktiskt bara en mil dit

Barbro

Ja, det måste du

Kan någon ta med sig luktsalt, handukar och annat som får mig att andas lätt. Jag skall ställa ut för första gången i år och ni som känner mig vet att jag inte är talbar, kan inte äta, hyperventilerar… Hjälp hur gör man på andra sidan bordet.
Kommer dit med Tor, Ygg och Ym, hu detta blir jätte läskigt.
Och Eva P skall dömma en av dessa ena dagen, jag har preparerings ångest.
//Maud

# 25
Det är lite kul att höra att en domare känner likadant som en själv!..
Jag ska bara dit för att titta, så lycka till alla ni som ställer!!
/Maja
#25 Kul!! Då ses vi där. Vill att du klämmer lite på Opera släktingen.
/Kattis

Hmmmmmmmm, hur brukar man säga:
"Hämnden är ljuv!"
Ser fram emot helgen!

Kram Martina

Jag Pommac och mammas oriental kommer båda dagarna.. 
Hej!
Jag kommer med 3 stycken den 23/8.
Vi ses!
//Maja

#25 haha jag har med Eva en dag och jag förstår dig vet inte hur jag ska få till pälsen perfekt så det går hem hos henne 
#25 ja som sagt, hämden är ljuv
. Kul Maud att du fortfarande provar på "den andra sidan bordet" ibland… Hmmm, Eva P… Huu!!… Denna svåra prepareringskonst!!!
Lycka till, håller tummarna. Hälsa Gryning från mamma Isa och mig. / Anita

#25 Känns lite skönt att även domare får prepareringsångest och utställningspanik :o). Det är som med läkare …. man tror inte att de
kan bli sjuka ……..
Ska i alla fall bli roligt att se dig på "andra sidan" bordet!
Kattis

#25 HA HA HA, du är härlig du, ska bli skoj att ha dig på vår sida bordet och kul att träffa dig och dina missar igen 
Kram
Barbro

Lycka till alla som ställer till helgen. Och det ska nog bra för dig Maud
vi andra klarar oss ju, fast lyssnar jag på Urban så får jag nog dina symptommer.. "ibland" säger jag … men "ofta" säger Urban. //Kristin

#19 Till kattungarna har jag fått Anne Veland som domare och dig som assistent!
Jippiii!!

#36 oh, får jag äntligen klämma på bebbar, JIPPIE, ska bli kul att träffa dig personligen

Lycka till alla som ska ställa i Kungsör. Själv bär det av till Varberg denna helgen. Prepareringsångest får jag nog ändå då jag ska ställa vita katter *suck* än om jag drabbas hårdast när jag ska ha Eva:))
/Sylvia

Jag har oxå fått Eva P och ja… hon slänger väl ut mig med huvudet före och utan cert 

Lycka till samtliga i helgen
nu blir det att sätta igång att bada, Doggeponken ska jagas nu
snäll som ett lamm är han

Lycka till alla i helgen! Gör era skogisar riktigt fina nu, så vi får se många BISar i resutatlistan.
Önskar att jag var där och fick träffa alla som ska dit. Men, men… har annat att göra