Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 2156 ggr
Ixatrixa
0

Slemproppen har gått...

Sitter här i mörkret och stirrar på Esmeralda och undrar när hon kan behaga föda*skratt*

Det blir inte mycket sömn inatt i alla fall…

Snart är I-kullen här , håll tummarna för att det går väl.

Labolina_73
0

Men ååååå så spännande,,, tänk om det bara ville sätta igång på Augusta oxå… :-( skitkatt…. *skratt*

Berätta hur det går för er.. :-)

kram Linda

Juliette-
0

Håller tummarna natten inte blir för lång och ska hålla tummarna det kommer tjejer denna gång.. uppdatera gärna hur det går

Ixatrixa
0

Inga bebisar ännu…vaknade nyss av att hon försökte släpa in en jättebusig 16 veckors i örat till bolådan….ibland slår hormonerna lite fel. Det är definitivt igång….nu är det bara en fråga om när…får väl göra mig en stor kaffe så länge och lite rostat bröd.

Labolina_73
0

hahahahhaa hygglo…. var den 16 veckors mycket hjälpsam.. ;-)

Hoppas det kommer snart,,, såklart det gör.. men man blir ju bara så där laaaaaaagom ivrig.. :-)

//L

Tiarasmatte
0

#3 Haha måste sett kul utSkrattande Undrar vad den lille tänkte? Tyst

Har det blivit nåt ännu? Måste va jättespännandeTungan ute

Lycka Till!!!!Kyss

ariel
0

Haha,,roliga dom är,jag håller tummarna att allt går bra&att bebbarna tittar ut snart;)

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Ixatrixa
0

En liten blåpadda kom först men jag är osäker på om hon fixar det. Hon vägde 118 gram.

Sedan fick vi ännu en 150 grammare (storebror Galax låg också på över 150 gram) en krallig helsvart hane ser det ut som.

Nu är det kaffe och kisspaus….tror att det finns kvar en eller två vi får se.

Jag får inte stänga dörren om henne utan hon skall ha alla polarna hos sig och söta pappa Leo ligger på förstaparkett o vaktar, han avgudar sin Esmeralda.

Sissi
0

Grattis och lycka till!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ixatrixa
0

En liten blå pojke fick änglavingar, han var död innan han kom ut…låg väl för länge i utgången kan jag tänka mig. Fan vad hårt det är ibland

Tillslut kom det en liten livlig krabat som är definitivt amber, vilken sort kan jag inte riktigt se ännu.

Kolla film och lite godis känns inte så dumt efter denna pärs.

Från en glad och ledsen uppfödare.

Kronängens
0

Det är inte roligt när de dör. Grattis till de som klarade sig i alla fall!

Tiarasmatte
0

Så en vändeGråter grattis till dom andra goingarna…den lille då? Klarade den sig?Många kramar; Millan`s loving!!!

ariel
0

Stort grattis till kissungarna& tröstekramar för att den lille blå fick änglavingar.

Lycka till med dom,,ja film&lite godis är du värd efter detta.

Kram Marina&Kizzarna

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Runsviks
0

Tråkigt med den lille som inte klarade sig. Får säga grattis & lycka till med de andra små trollen.

MissMikkus
0

Grattis till de nyfödda. Alltid sorgset när nån inte klarar sig, men stor lycka väntar med de som finns

Labolina_73
0

Supergrattis till dom små.. så trist att en var dödfödd,, men du får glädjas åt dom som finns hos er.. :-)

nu väntas bilder,, efter att du suttit ned och ätit gott.. :-D

//Linda

Sagolika
0

Grattis till bebbarna!

Fitnesscats
0

Vi vill också säga** STORT GRATTIS**

Ixatrixa
0

Tack alla för era lyckönskningar det värmer hjärtat:)

Denna kull innehöll mycket "första gången"

Vi fick en härligt kolsvart hane…har ju bara fått två helsvarta honor tidigare och jag brukar skämta om att genetiken inte riktigt funkar hos oss då utfallet i kullarna med helsvart kanske borde varit några fler*ler*

Vår lilla "blå blixten" (hon har en vacker cremeblixt i sitt ansikte)kämpar vidare och jag håller alla tummar för att vår första padda skall klara sig….det är ju inte lätt när man har två brorsor att slåss med;)

Sedan har vi vår första amberkatt som fortfarande är lite frågetecken när det gäller kön samt amberfärg men jag tror det är en mörk amber alltså ingen lightamber. Denna lilla sak har haft röstresurser inatt och har drivit både mammakatt och husse och matte till vansinne nu har de mutat in tutarna så det är lugnare i boet så matte kanske får en middagslur lite senare.

Det är så himla häftigt att se en "mönstrad" katt komma från mina enfärgade älsklingar.

WesthKiowas
0

Stort grattis till kattungarna. Men nu får du få ur tummen och uppdatera ;) Jag är ju nyfiken.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Ixatrixa
0

Hemsidan ligger på is lite fortfarande då jag letar ny webbis men här kommer man kunna följa I-kullen men än så länge är det tomt;)

http://s80.photobucket.com/albums/j187/Ixatrixa/I-Kullen/?albumview=slideshow

Juliette-
0

Åh Grattis till dom 3 längtar efter bilder och grattis till paddan äntligen

LynxLairs
0

Stort grattis till kullen!

Runsviks
0

Grattis till de små och jag ser med spänning fram emot foton. Och så en amber… grattis och nospussar från släkten Kyss

Mizzi
0

Grattis till de små sötingarna från mig också Kyss

Vrethagens
0

Grattis,, till de goa små missarna! Sänder en tanke till den som inte klarade sig. Ser fram emot att få se bilder så småningom. //Åsa

Bengan-A
0

Grattis till kattungarna. Rubriken påminner mig om historien om det äkta paret som kommer till BB. Mannen hjälper in den havande kvinnan på BB för att sedan gå ut och parkera bilen. Barnmorskan frågar då kvinnan om slemproppen har gått, varvid kvinnan svarar, _ Han är bara ute och parkerar bilen.

Mvh Bengan

MissMikkus
0

#26 Den var riktigt bra Bengan

Wirre
0

Stort grattis och lycka till!!!

Mvh

Weronica