Till alla det berör .....
Jag har som alla en vän här inne på I fokus som har det otroligt jobbigt just nu, hon har gått igenom mer en vad man ska behöva tåla som människa.
Den vännen heter Eva och hennes uppfödning S`*Knoxville`s
Anledningen att jag skriver denna tråd är att jag högaktar och respekterar Eva som uppfödare det allra djupaste man kan göra.
Hon har gått igenom sååååå mycket under en väldigt kort tid, vi har haft många o djupa samtal under denna tiden hon och jag.
Och jag om någon vet hur hon lidit, hon har hela tiden varit tveksam om att gå ut med det som hänt på forumet, men som nu alla förhoppningsvis vet vid detta laget så är jag helt och hållet FÖR ALL ärlighet.
Så jag sa att jag tyckte hon skulle skriva om det i stället, hon valde till slut att skriva om det, vilket jag tycker är oörhört starkt för jag vet hur hon mår.
På så vis slipper du "skitprat" .
Eva och jag har under hela denna jobbiga tid för henne stått under telefonkontakt.
Så jag tänkte föreslå en liten insamling till något från oss här på Skogkatter i fokus 
Ok jag tänkte inte på blommor nu , eftersom hon har katter 
Jag har en ide, men den skriver jag bara till dom som vill vara med.
Pm:a mig ni som vill vara med
//Marita
Men Marita!! vad ska jag säga
vet du mina barn sa (Mamma du är starkas på jorden)
tur att man har goa barn och underbara katter så man orkar ta steget och gå vidare med livet, Tyvärr är inte livet en dans på rosor det är både medgångar och motgångar så är livet /Bamse kram till dej Marita och tusen tack för den tid jag och mina barn fick tillsammans med Founders //Eva