Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 1354 ggr
Jotta
0

Bra veterinär i Umeå?

Hej!

Detta har inget med Norsk Skogkatt att göra, utan katt generellt. Min brorsdotter har flyttat till Umeå och ska nu vaccinera om sina katter. Kan någon här på forumet tipsa om en veterinär. Hon har inte bil eller körkort, så det får inte ligga alltför krångligt till. Hon bor vid universitetet.

Tacksam för tips!!

//Jotta

ChopSueys
0

Den bästa veterinären enligt mig när det gäller skador och sjukdomar är Therese på Björstadens djurklinik. Hon har sin klinik på Teg vilket är ungefär 5 km ifrån Universitetet. På andra sidan älven. Närmast universitet ligger en privat veterniär Lars Göransson. Han har en källar klinik och har mycket bra priser. Vi brukar vaccinera våra katter där då han har avdödat vaccin och det som vi vill ha till våra. Det ligger 3,2 km från universitetet. Sen finns det en veterinär på Röbäck som ligger längst bort ca 9,5 km bort från universitetet.

Vi ska själva vaccinera några av våre katter under nästa vecka. Vill hon så kan hon maila oss så kan vi bestämma dag o tid så kan vi nog hämta upp henne o köra henne när vi lix ska ut o köra och vaccinera.

Jotta
0

#1 Tack!! Jag skickar ditt svar och erbjudande till Frida.

[michaelalundgren]
0

#2 När flyttade Frida till Umeå?

Jotta
0

#3 Dagen efter hon gick ut gymnasiet nu i våras/somras. Glad