Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 445 ggr
Bengan
0

MSK 2/9

Är det några här som ska till Eskilstuna och MSK:s utställning lördagen den 2/9. Jag ska dit och kika, men vi ska inte ställa. Vore kul om någon kunde plita ihop en liten artikel från utställningen av er som är där hela dagen.

Mvh Bengan

Bengan
0

puttar upp

Marie_F
0

Jag kommer med min älskade fullpälsade diva, Pysida's Habanera och hon har chans att bli PR på utställningen.

Bengan
0

Puttar upp den  igen. Ingen som ställer och vill skriva ett litet reportage  här?

Teres
0

Jag kommer vara där med mina 3 skogisar. Och min ena hanes 2 avkommor kommer oxå vara på plats.  Första gågen för hans bran i klass 12 Glad  Bifogar med en bild på silver pojkarna Shadow & Toledo.

Bengan
0

Resultat finns på www.skogkattslingan.com

Mvh Bengan

Juliette-
0

Jag var där med död kamera så de var inte mycket att rappotera i bild i alla fall dock var de en ok dag med endel besvikelser på hur domare kan betee sig tyvärr.. Dock inte mot mig tack o lov..

Men men inga superresultat vart de men man ska vara nöjd för de lilla eller hur.. bara påt igen Räcka ut tungan

majema
0

#5 Bengan, Men du att resultaten från MSK finns på Skogkattslingan. Jag hittar inget där?
/Marie

RolfH
0

#7  Du kan kolla länken som ligger i detta inlägg.

http://norskskogkatt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=108de76d-a77c-45f4-9df6-ad966e1f67c5

//RolfH

majema
0

#8 Tyvärr Rolf det fungerar inte, jag får att jag inte har rättighet att läsa.
/Marie

RolfH
0

#9 Nu skall det funka.

//RolfH

majema
0

Tack, nu funkade det bra