STOLT uppfödare
14 februari så får min skogistjej 8 bäbisar och förlossningspsykos. Efter 3 dagar utan sömn och endast 4 levande hittar jag en amma i Linköping. Denna kvinna visar sig vara en ÄNGEL S *Dicoth´s Teresia Fransson. Hon kämpar med mina små och endast 1 överlever. Givetvis så får han stanna kvar hos Teresia. Han har varit utställd ett antal gången med BIV o NOM. Men i dag i Porsgrunn klippte han till med BIS-JUNIOR. FAN vad jag är glad och stolt över S *Fine Memory´s Ma Di Ro Ma. GRATTIS Teresia med familj!!!!!

Ja grattis =)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Grattis, han är en fin pojke. :)
Grattis, trots tråkigheterna. Han är vacker.
//RolfH
Grattis!! Åh, vilka tofsar han har! Läcker klle!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Men grattis, va kul!!!! Antar att du grina

åH GRATTIS både till dig o till Theresia..och jag måste säga att "Bebis" (S *Fine Memory´s Ma Di Ro Ma)är jättefin, så äntligen blev det BIS, det var ni verkligen värda

Ja han är ju så fantastisk
har väntat på de där bis:et länge de är han väl värd..

Ja ni kan tro att vi båda grät i telefonen i dag när hon ringde från Norge:-)
vad kul att höra ! En sorglig ocjh orosam histora, där allt löses till det bästa! Han är jättefin, vilka ögon 
Grattis till Bebis BIS-J!!! Han är bara sååå vacker! Kul, både för dig och Theresia, att det går så bra för honom.
Grattis till er båda, såå roligt!

Grattis! Jäteroligt, helst med tanke på hela historien bakom också! 

Han gjorde det idag igen. BIS-JUNIOR, JiHa
Oj jösses.. GRATTIS igen!!!
Grattis Anett Nelly og Teresia 

Stort grattis! Vad du måste vara stolt!

Gud vad roligt han är ju dö snygg.. jag som skulle ha en ur den kullen *muttrar*
Ett stort GRATTIS!!!
Han är verkligen jättefin…synd att han har fel färg;)
Jag får väl åka hem till Theresia och kolla in guldklimpen.
Grattis! Fantastiska tofsar…

Vilken härlig story, med så lyckat resultat. Grattis det måste kännas underbart. 

Ja GRATTIS igen..och jag kan "bara" säga att han är supermysig, o en supergosig liten kille i verkligheten o blir nog en jätteståtlig herre vartefter