Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett26-regnbågsbron
Läst 1773 ggr
knoxvilles
0

Sorg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morses hittade jag Millboy livlös på golvet Gråter jag åkte till vetrinärn, Tyvärr fanns det inget vi kunde göra, S*Knoxville´s Millboy har i dag sommnat in

Millboy min vackra och snälla kille du fattas mej Gråter  Matte älskar dej

kerstin2181
0

Men Eva, nu får det vara slut på oturen för din del, varma kramar och varma tankar till Millboy

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Håller med #1 Kerstin, hur mycket ska du behöva råka ut för? Sänder lite ljusa tankar till dig…och Millboy!

Kram Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Seerath
0

Usch vilken hemsk upplevelse. Det är en shock att förlora dom unga.

Losvan
0

TröstekramarGråter

LittleL
0

Stackare!! Usch vilken hemsk sak att uppleva. Hoppas obducenten kan ge ett svar på varför detta tragiska hände?

/Sylvia

ingann
0

Nu har du väl haft otur och elände så det räcker för denna livstid! Hoppas det vänder nu..

Många tröstekramar i sorgen efter den fina Millboy.

/Ingalill

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

knoxvilles
0

Tack alla /Jag saknar ord hur mycket jag saknar Millboy

jag bara gråter

LynxLairs
0

En stor tröstekramGråter

//Marja-Leena

Kronängens
0

Stackare! Kram!

lonka
0

Kramar om hårt!

Vildfagre
0

Det är med tårar i mina ögon jag läst vad som hänt din älskade Millboy. Inget kan få honom tillbaka nu får du sörja och sedan komma ihåg allt mysigt ni hade tillsammans. Där han är nu finns inga sorger och inga sjukdommar det är  du som har så många ledsamheter just nu men är inte ensam ska du veta om jag kan hjälpa dej på något vis så ring. Kram till dej och barnen./ Laila.

skogisen
0

Stora tröste kramar från oss alla Kaupare/ yvonne

Sissi
0

#11 Vilken vacker bild!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Runsviks
0

Tänker på dig, här skickar jag en tröstekram….

Margona
0

Fy så hemskt, jag lider med er och skickar en tröst kram!

Fitnesscats
0

GråterGud vad jag tycker synd om dig,att det aldrig tar slut, många tröstekramar från oss, även om dom kanske inte är till så stor hjälp, så ska du ialf veta att vi tänker på dig, många fler än jag säkert från forumet som ger dig tröstekramar. Vila i frid vackra MillboyKyss

Kram,

Eva-Helen S*Fitnesscats

Fairyhearts
0

Stackars er. Fy vad ledsamt och hemskt. Skickar också tröstekramar.

/Marie

Shalina
0

Lider med dig Eva. Vilken hemskt upplevelseGråter med Millboy. Hoppas alla dina tråkigheter ska vara över nu efter det här.

Skickar massor av tröstekramar till dig och familjen /Siv

MissMikkus
0

Oh så hemskt att hitta en älskad vän på detta vis. Tänker på er och sänder också tröstekramar

Mizzi
0

Men Eva detta är inte sant !!! hur mycket skit ska du behöva råka ut för.

Jag finner inga ord längre Rynkar på näsan ,nu är detbara för mycket ….. du vet var jag finns om du behöver prata, tusen varma kramar från mig och Mizzi .

Och finaste lilla Millboy gubben hoppas du har det bra där på andra sidan Gråter

//Marita

Snusan
0

Fy så hemskt . Det är ett stort tomrum som våra älskingar lämnar efter sig , jag vet hur det känns har smärtsamt fått erfara det själv nyligen . Sänder dig styrkekram Gråter

MVH/Suzan

knoxvilles
0

Jag är chockad  Jag har någ aldrig gråtit så mycket på en enda dag som denna dag ..  Livet Det är Orättvist varför Millboy , jag har funderat mycket på vad som gjorde att han blev så dålig, Millboy var pigg i går kväll fanns inga tvivel på det , Om jag inte hade tagit honom till vetrinär hade förmodligen dött här hemma

Jag tackar er alla som stöttar mej , Jag kan fortfrande känna hans närvaro han var som en skugga som följde mej över allt och om natten sov han tätt in till mej , Mitt hjärta är fylld av sorg det gör ont!! Gråter

SillyZones
0

Men Eva, jag blir alldeles chockad, det här var fruktansvärt ledsamt att läsa! Nu får det vara slut med allt jobbigt för dig. Skickar tröstekram till dig! Millboy var en så fin kille och såg så go ut!

Kram/ Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Sagolika
0

Fy så tråkigt. Jag beklagar verkligen jättemycket. Rynkar på näsan

Även om man inte vill tänka på det i ett sånt här läge, så bör du absolut låta obducera honom. Just för att slippa grubbla över vad det var som hände honom. Jag vet några som inte lät obducera sina katter som dog på samma sätt och de ångrade sig verkligen efteråt. Man vill ju veta vad det berodde på, för  att om möjligt kunna undvika att det händer igen.

Sänder en styrkande tröstekram & håller alla tummar att du slipper uppleva fler tråkigheter. Livet är verkligen inte rättvist alla gånger.

blondifire
0

finner inga ord gumman…Gråterstackars er..

S*Winsnes Wilda

Mezzo
0

ååååh.. vännen.. :(:(:(

finner inga ord…. :'(
en sak var ju meningen, att han skulle vara kvar hos dig..
ödet har ju sina små vägar..

förstår din sorg.. varit i samma sits..
och det är ingen rolig sits.. :(
ta dig tid att sörja.. grååååt.. minns allt det braiga med Millboy..
Han lever för alltid vidare i ditt hjärta!!!!!

finns här för dig!

KRAAAAMAR

Rhapsody
0

Många tröstekramar till dig. Livet är orättvist ibland, verkligen orättvist!

Kramar från

Lena

iotdis
0

Fy vad hemskt känner med dej /kram Gunilla

knoxvilles
0

Tack alla som sänder tröst till mej och mina barn, Jag vet inte vad jag ska säga, Det fanns en ängel som vakade över Millboy och hans syskon under tid då dom var små, Dom flesta här ute har ju sätt Millboy och några av hans syskon växta upp och blev fina killar, Som ni vet så hade jag svårt  att bestäma vem som skulle stanna kvar och vem som skulle flytta i från mej, Till slut annonsera jag ut en av mina killar och ödet valde att Millboy fick stanna och Alice Cooper fick flytta, Ödet bestämde att ingen av dom skulle stanna kvar hos mej, Millboy var så lik pappa Ralf i sättet och nu lever han vidare i pappa Ralf,

Det är en stor saknad och tomhet efter Millboy

Åter igen tack alla som stöttar mej i min sorg/Eva

Blankan
0

Vi sänder också några extra tröstkramar, inget av detta önskar man sig ens värsta fiende!!!

Gråter / Mikaela med katter

ingela-anthon
0

Finner inga ord för allt det tragiska som hänt er ……

Gråter Tröstekramar, Ingela

Labolina_73
0

Jaaaa Eva.. jag finner heller inga ord… Finns inget som jag skulle kunna säga som skulle få dej att må bättre.. Men jag vill iaf att du ska veta att jag tänker på er alla..

Hoppas att du snart får veta vad det berodde på. Vi är många här säkert som är väldigt intresserade oxå om vad som hände älskade Millboy… Den vackra pojken.

Kramar i massor.

preya
0

Jag tycker detta låter fruktansvärt orättvist mot dig och jag kan bara hålla med #1!!

Kramar om!

knoxvilles
0

åter igen tackar jag alla som tröstar mej i detta, Detta är egenom tidernas jobbigaste år jag har varit med om, och den veckan som har varit har varit den jobbigaste av alla, I måndags förra veckan flyttade hans bror Alice Cooper , sen på Torsdagen var jag i Ludvika med 3 av mina katter som blev omplacerade till ett och samma hem, och nu i söndags dog min Millboy , Vad ska man säga, det är frunktansvärt orättvist och hemskt att behöva se sin älskade vän bli så  dålig, Jag hoppas på svar vad som hände .. jag har funderat mycket på vad som gjorde att han låg där livlös i söndags morse . är fortfrande en gåta för mej , Här går jag en gång i halv timmen för att ta en titt på övriga katter om dom mår bra ,

Visligen har jag bestämt mej för att lägga ner min uppfödning, Men jag hade planerat att åka på utställning med Millboy eftersom min klubb har utställning och inte så långt i från mej, Nu ställer jag in utställningen jag orkar inte tänka på den , kanske kommer jag och tittar på er andra som är där om jag mår bra vill säga!

(Så till er alla va rädda om varandra man vet aldrig hur morgon dagen blir )

jag kan oxå medela att i dag släppte jag min dotter helt jag orkar inte mer , Nu vill jag lägga alla tråigheter bakom mej och försöka se fram åt i stället…

Kramar om er alla här ute /Utan er hade jag inte orkat alls /Eva

Margona
0

Stackars, stackars dig, varför är allt så orättvist ibland. Jag hoppas verkligen att tråkigheterna är slut nu.

Kramar Margona

Draken_old
0

Jag är verkligen ledsen för din skull Eva.
/Kattis

knoxvilles
0

Tack Margona  Och Kattis

Kattilaforsens
0

Fy vad ledsamt. Jag lider verkligen med dig.Gråter /Tina

maximus
0

Eva jag finner inga ord ,hoppas att allt elände för dig tar slut ,känner en stor sorg med dig

Vila i frid vackra Millboy Gråter,ja du vet ju vad jag tyckte om honom

tänker på dig ,många kramar från mig Annette

knoxvilles
0

Tack så jätte mycket Annette, Ja vet vad du tyckte om Millboy, Det är frukansvärt tomt efter honom och saknaden är så stor, Även om jag har andra goa kissar här hemma, Men han fattas mej  Gråter inget är sig lik här hemma, /Eva

Sagolika
0

Tur åtminstone att du har fler katter hemma. Det vore förfärligt om det inte fanns någon kvar alls. Men vissa fastnar man för lite extra.

Har ni fått svar från obduktionen om vad det var för fel?

mvh Nina

knoxvilles
0

Hej Nina /Jag har inte fått nåt svar ännu, Jag lämnade Millboy hos vetrinärn så jag vet inte när dom skickade i väg han, jag vet inte häller hur många dagar det kan ta för att få veta /Eva

knoxvilles
0

Millboy fick blodpropp som ledde till hjärtsvikt Gråter //Eva

Tiarasmatte
0

Ohhh vi e så ledsna här i Ludvika….

Emma sörjer sin son…nu finns vackra Millboy på regnbågsbron och tittar ner på oss och undrar; varför gråter dom? jag har det så bra,inget fattas mig här…

Kramar o massor av tröstekramar…

Vi tänker på dig!

Sagolika
0

#43 Så tråkigt! Men bra trots allt att veta vad det berodde på. Sa dem om det finns något man kan göra för att förhindra att något sådant händer ens katt? :(

Massor med tröstekramar/Nina

knoxvilles
0

Hej Nina , jag tror inte vi kunnde ha räddat Millboy, Han var så dålig när jag kom in med han till vetrinärn,

Jag ber om ursäkt att jag inte kan uttrycka mej så bra ang detta! det är jobbigt men skönt att ha fått svar Gråter //Eva

Sagolika
0

Nej, jag menade så att det inte händer andra katter. Det är ju bra att veta hur man kan förhindra det om möjligt, menar jag.

mvh Nina

knoxvilles
0

Jag lägger in en länk , så kan ni läsa och förstå bättre än att jag ska förklara , eftersom jag har svårt att förklara för er//Eva

http://www.sverak.se/SVERAK/Om_SVERAK/Artiklar/HCM.pdf

[

](about:blank)

Juliette-
0

Men Eva hur kan man ha en sådan otur.. de finns inte ord för vad man kan säga, har varit datalös en lång tid nu och vad kommer jag tillbaka till. Jag beklagar verkligen och vill ge dig massa kramar och omtanke. Hoppas du får slut på oturen nu Kram

Froydis
0

Kondolerer… ord blir fattige..

knoxvilles
0

Tack så jätte mycket #49 & 50 för era stöd och kramar

Jag satt och tittade bland mina kort i går även om det är jobbigt och jag blir så Gråter när jag ser på honom, Men jag vill visa dom sitta bilderna av Millboy som togs nu i sommar , Vist är han vacker

knoxvilles
0

en bild till på min vackra & goa kille, Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta

ariel
0

Hej Eva

Jag är så ledsen för din skull,finner inga ord;(

Jättefina bilder på Millboye,han var en jättevacker kille.//Massor av tröstekramar Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Tiarasmatte
0

Millboy var verkligen vacker!!!!