Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 614 ggr
Frostvikarna
0

Mina Whiskeybarn 12 veckor!

Nu är de 12 veckor gamla och på onsdag flyttar den första, Clan Mac Gregor tackar för sig, tar sin matskål och flyttar in i en lya i Sundbyberg. Cameron Bridge tar sin kappsäck och drar norröver som det ser ut nu. Hon kommer att bli jämte likt sina brorsor i B kullen och göra skäl för sitt namn Frostvikens…

Margona
0

Vad tiden går fort, tycker inte det är länge sedan du skickade mms med bilder på dem som nyfödda. Men fina är de och jag och deras bror önskar dem lycka till när de nu drar vidare ut i livet. Amadeus ska precis packas in i sin bur för en veckas semester med husse på landet. Han skickar dig och hela familjen nospussar.

Ha en bra helg!

Kram

maximus
0

Hejsan

jättefina kattungar ,

/Annette

Hekla
0

Åh så fina! Speciellt fastnade jag för Cameron Bridge… Vilken tjej Räcka ut tungan

Frostvikarna
0

#1-3 tack, ja hon är speciell och i mina ögon en otroligt vacker tjej!

Frostvikarna
0

Kan visa en bild på Clan Mac Gregor oxå…

Frostvikarna
0

och min alldeles egna Chivas Regal…

Frostvikarna
0

och så pussgurkan Cutty Sark som oxå söker nytt boende…

Frostvikarna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa Cutty Sark som nu ska få stanna här hemma! Han har blivit en stor kille nu, nästan lika stor som mamma och har en vikt på 3,5 kg vid snart fem månaders ålder.

Visst är han fin, min goa lilla pojk!

Frostvikarna
0

en till…

Margona
0

Jag tycker att han är så fin och gosig men det vet du ju redan, kanske inte helt opartisk. Han är ju lik min älskling både till utseende och temperament. Jag förstår du inte kan slita dig från honom.

Ha en bra helg!

Kram

Frostvikarna
0

#10 Tack Margona, har fotat honom nu i kväll och det känns så rätt, du förstår hur jag tänker.  Och han är ju lväldans lik Amadeus…Flört

skogisen
0

Halloj!!!

Grattis!!! jag tycker att det var ett bra beslutKyssHjärtat ska alltid vara med ialla lägenSkrattande

kram yvonne

Margona
0

Ja han kan nog bli en eventuell kille till Skrållan i framtiden om hon nu ska ha flera kullar och om du lånar ut honom vill säga.

Frostvikarna
0

#12 Tack Yvonne, ja, här är det hjärtat som styrt heltKyssKyss

#13 Flört

Sissi
0

Vad gulligt att du förälskat dig i Cutty Sark!
Det finns inget som går upp mot den kärlek jag har för min lilla Japping. Det var inte alls meningen att han skulle stanna, men jag kunde helt enkelt inte skiljas från honom och han är fortfarande min STORA favorit. Du kommer inte att ångra dig!!!

Kram Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

Jag och hans halvbror har nyss kommit in från en promenad på en timme och jag tog en bild på honom utanför huset, han är trött och vill bara gå in, med mobilen så kanske inte den bästa. Men man kan se likheten.

Frostvikarna
0

#15, tack Sissi, ja du vet oxå hur det ärSkrattande

här är en bild på min kille från i går…

Sissi
0

#17 Vilken fin bild!
Vilka otroligt snälla ögon han ser ut att ha…det är i ögonen det sitter, det där som man faller för.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***