Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 1076 ggr
MaGrandos
0

Avsluta medlemskap

Skulle bara vilja veta hur man avslutar sitt medlemskap på på Norsk Skogkatt iFokus? Det måste ju någon veta i alla fall?

// Maude

Labolina_73
0

Gå in på inställningar, och sedan användariuppgifter,,, och avsluta konto..

//Linda

MaGrandos
0

Då måste jag ha en konstig version av sidan för några användaruppgifter finns inte att trycka på.  Går jag in på inställningar så kommer det bara upp att jag ska aktivera min personliga site…. inget om användaruppgifter någonstans….

//Maude

Sagolika
0

Hoppas ingen varit otrevlig mot dig, så att det är därför du vill avsluta medlemsskapet, Maude? Rynkar på näsan

Hoppas det löser sig med dina katter.

mvh Nina

Kronängens
0

Jag gissar att det kan vara så att du måste aktivera din personliga sida för att se allt normalt. Gör du det kommer förhoppningsvis användaruppgifterna fram.

Seerath
0

Om du vill avsluta medlemskap på just norskskogkatt.ifokus så går du till startsidan så finns det en orange knapp där det står "ta bort favoritsajt". Vill du ta bort ditt konto på hela iFokus så måste du däremot först aktivera dina sidor och sen gå in i inställningar och ta bort.

MaGrandos
0

#3 Näe, det är ingen som varit otrevlig men jag har haft lite för mycket otur och tråkigheter med mina katter och katteri att jag nu inte orkar lägga ner så mycket energi på det här längre.

#4 & #5 Jag får göra det så får vi se vad som händer

Seerath
0

Ett alternativ är att du låter det ligga vilandes. Du måste inte avsluta medlemskapet bara för att du kommer vara borta för en längre tid framöver.