Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 459 ggr
Labolina_73
0

Kattungehagen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

klar,, kattungarna är ej ännu ens födda,, men så gott som klar med hagen är jag,, ska målan och lite så.. men jag vill ju ha det iaf nästan klart när augusta nedkommer med sina små så jag slipper stressa henne med en massa byggandes när hon har sina bebbar..

Den ska målas som sagt både inv'ndigt och utvändigt, men vad tycks?

Själv är jag nöjd och tror att bebbarna kommer få det bra där inne.. :-D

Labolina_73
0

en bild till.

Labolina_73
0

och en sista oxå..

Linda

Fitnesscats
0

GladJätte fint, blir mysigt för Augustas och bacardis bebisar, när dom anländer jorden.

*Kram*

EddaM
0

Det ser mysigt ut för de små o mamman=)

*kram*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kronängens
0

Jättefint!

knoxvilles
0

Jaha Linda då vet vi vart du sitter när kattungarna har kommit :) det ser så mysigt ut /Eva

Fairyhearts
0

Ser fint ut. Blir nog extra tjusigt när det bli målat. Själv använder jag kompostgaller med kartong på, inte lika fint men praktiskt Flört

/Marie

ariel
0

WOW Vilken känsla för Augusta&bebbarna.Bättre än så kan dom inte få det.

Hörs imorgon gummsan;) Pöööööööös

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Margona
0

Det är jättefint Linda, ser ännu bättre ut i verkligheten. Där kommer Augusta och bebisarna att få det bra. Men nu får hon väll föda snart. Jag ska själv fixa till det sista för Skrållan och de kommande kattungarna nu också, men inte kommer det bli så fint som du har inte. Nu får vi väll se vem som hinner först men jag tror nog det blir Augusta. Jag gissar på fem eller fler med den stora magen. Tack för fikat och den goda middagen igår.

Kram

LynxLairs
0

Jättefint! Glad Bra tips för en annan, som förhoppningsvis skall få sin första kull i början på septemberGlad

/Marja-Leena