Där ingen kunde tro........
att någon kunde bo. Vår o sommar 2008 kommer jag aldrig att glömma. Stor vattenskada påsknatten med barnbarn som låg i köket och flöt på madrass. 10 små kattungar i mitt sovrum som tack o lov klarade sej undan blötan fast golvet var vattenfyllt. Den natten går till vår historia. Efter åtta veckor med upprivna golv,hantverkare fläktar mm så var golvet klart. Just nu väntar vi på vårt nya kök och så här har vi det nu i augusti. Ni kan tro det har varit jobbigt med alla katter men dom små har hittat nya hem förutom Thora som blev skrämd av alla maskiner och stannar kvar här. Hon blir tryggare o tryggare för varje dag. Annars så tycker katterna det har varit jättekul med alla kartonger o gömställen. Vad jag tycker kan ni väl räkna ut. Nästa vecka ska det i alla fall vara klart och ni ska få se det nya köket. Annars har sommaren varit bra och fyr/tvåbenta hälsar till er alla. Vildfagremadam.

Åh din stackare, vilken vår och sommar ni haft! Skönt att du ser slutet på eländet! Stort lycka till!
/Lena
Oj, då! Det låter som en stor pärs. Stackars er. Det låter som om det bara kan bli bättre nu.
Susanna
Fy fabian vad jobbigt, men det blir säkert fint när det är klart.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Nejmen stackars er Laila.
Ser verkligen inte kul ut för människor men jag kan tro att bebisarna hade kul bland kartongerna 
Hoppas nya köket kommer snabbt.
Hälsningar Merlyn