Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 799 ggr
Sagolika
0

Åh, inte nu igen!

För femtioelfte gången funkar varken hemtelefonen eller internet hos mig! Tack för det Comhem Skrikandes Är bara hemma hos en väninna och snabbt kollar mail och ringer. Så tills det fungerar igen här, kan jag endast nås på mina mobilnummer.

Ha det så gott allihop.

mvh Nina

Sagolika
0

En snabb hälsning till Kerstin också. Tack för hjälpen! :)

Både Chagall, Bijou, Tiffy och Diego är fullt friska igen och är helt bra i magen. För de som inte vet, fick Chagall diarré (möjligen från utställningen han & Bijou var på) som gick vidare till Bijou och sedan de andra. Men efter antibiotika & Trevis (tack för tipset om Trevis, Malin på Vildhjärtas) samt dietmat har de nu varit fullt friska igen ett bra tag utan återfall, så det är ju jätteskönt.

Mulan
0

Varsågod! Trevis är en mkt "bra å ha sak" hemma om katterna får bakterier i magen! Precis som vi människor äter blåbärssoppa o a-fil så behöver katter det när de får magsjuka o då är Trevis kanonbra!

Ha det gott, Nina & katter!

kram från Malin

Sagolika
0

Hej igen,

Är nu hemma hos en väninna igen o lånar internet lite snabbt.

Inte ens idag på min födelsedag har Comhem fått rätt på min hemtelefon och internet, med påföljden att flera släktingar och vänner som inte har riktigt koll på mina mobilnummer, inte har kunnat gratulera mig. Känns rätt trist faktiskt! Inte förrän tidigasr på onsdag till fredag kommer det att lösa sig.

Kronängens
0

Då säger jag GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Sagolika
0

Tack så mycket! :)

ingela-anthon
0

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du snart får ordning på telefonen och ditt internet.

Ha det gott!

Kram, Ingela

Sagolika
0

Tack Ingela!

Nu är jag hemma hos en annan väninna där jag är hundvakt. DE har internet, som tur är, vilket jag fortfarande inte har. Inte förrän på tisdag kunde Comhem skicka en tekniker och det var ett återbud. Annars var första ordinarie tid i slutet av september! Det har inte fungerat sedan 1 augusti. Får de inte rätt på det nu så får jag byta bolag. Det är inte kul att vara utan hemtelefon och internet så länge.

ingela-anthon
0

Hej!

Jag förstår så väl vad du menar. Visserligen har jag telefon och det är jag glad för, men mitt internet krånglar ofta. Det kan ta dagar ibland att starta upp och försöka komma ut på linjen igen…….