Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 753 ggr
kikkan58
0

Lilla Carpe Diem "Vilma"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt och kolla genom gamla inlägg och kom då över en del gamla bilder på CD som Lilly från S*Missmikkus lagt in på henne.

Denna lilla goding bor nu hos oss, 9 månader gammal snart, 2 kilo katt men 5 kilo envishet!!! Ben som är fulla med spring, spring, spring, spring……. och sen ska man gooooooooooooooooosa med mattemamma ett tag. Supergo tjej som gör livet lite surt för herrarna i familjen. Smirre tycker att hon är det pina hon är medan Gusatv bara ääääääääälskar henne. Där var det kärlek vid första ögonkastet. Visst han pinar henne så hon skriker ibland men mest pga att hon inte kommer loss!

Tack Lilly för att hon fick komma till oss!!:D

MissMikkus
0

Ja, det är fantastiskt att denna lilla tjej som föddes nästan en vecka för tidigt och dessutom utvecklade twisted legs, har artat sig så fantastiskt bra. Liten är hon ju fortfarande men växer trots allt fortfarande. Mest glad är jag över att hennes ben blivit så raka och fina, Och att hon kan hoppa och skutta som alla andra katter (nästan ialla fall). Och jag är så tacksam över att ni, Åsa och Janne, tog hand om henne och gav henne ett så underbart hem.

Här kommer en bild som jag tog på henne när jag hälsade på i slutet av juli

maximus
0

Hejsan

vad kul att det går så bra för henne ,och hon är jätte vacker

lycka till med er lilla pärla

/Annette S*StjärnSkogen's

kikkan58
0

Vilken fin bild du fick till!! Trots liiiiite ovilja från objektetSkrattande.

MissMikkus
0

Min dator ville inte mer igår när åskan närmade sig här hemma. Men nu är den igång igen och här kommer en bild till på lilla Carpe Diem

WesthKiowas
0

Vad roligt att få se bilder på henne som vi följde så spänt när hon var liten. Härligt att allt gick så bra med henne!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kikkan58
0

Ja hon är en härlig tjej! Kolla in hennes svans… bredare än vad hon är!!!!

kikkan58
0

en bild till, Vilma och Gustav i bakgrunden. Finns det hjärterum finns det stjärterum!