Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 10-väntade-planerade-kullar
Läst 476 ggr
Fitnesscats
0

Vi planerar kull i höst mellan....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är såå förväntansfull för vi planerar att ta vår första kull. Planerna är att parningen sker någongång under höstmånaden September/Oktober mellan CH S* Englaflickornas Tutankhamun NFO n 03 och Amazon av Edelmann(N) NFO fs 22, om nu katterna vill;) Båda ska HCM testas på Uppsala universitetsdjursjukhus 2008-08-29.

Här är ialf en bild på vårat första kärlekspar.

Mer information på vår hemsida www.fitnesscats.com

Mvh,

Eva-Helen

Margona
0

Det ska bli spännande att följa, tror det blir jättefina kattungar, inte alls partiskSkrattande. Tänk att Amadeus blir morfar och smeagol morfarsfar, det är ju bara typ Amazon och Amadeus som går i avel. Vi får väll se vem som hinner först denna gång Amazon eller Amadeus.

Kram

Fitnesscats
0

#1 hihi,, klart du INTE  är partiskFlört. Ja det ska bli så spännande se vad som kommer fram mellan Tutankhamun och Amazon. Vi hoppas på fina bebisar. Vi har ju redan en hona tingad*ler*, om det blir ngn vill säga.

*Kram* Eva-Helen

Margona
0

Även om jag är partisk så tror jag att det kommer att bli fina kattungar. Själv är jag lite intresserad av att kanske köpa en kattunge efter Amadeus, om han nu får till det med honan han snart ska träffa.Skrattande Annars kanske även jag är intresserad av en kattunge från dina fina katter.