Nya designen !!!!
Jag tycker det är för bedrövligt, att krångla till saker på detta viset. För det första så ser jag allt så jättestort och jag har varit inne i inställningar, men de står på normal alla. Sedan så kan jag inte läsa alla inlägg heller ! Det blir bara vitt, eller inlägget glimtar till och sen försvinner ! Så vansinnigt irriterande ! Finns det inte måtta på alla nymodigheter. Tänkte läsa inlägget " Är det meningen" Där vi pratat om detta, men si… det gick inte.
Huruvida man tycker det är snyggt eller ej är nog inte så mkt att göra något åt, bara att gilla läget… betänk att fokusteamet slitit som djur med detta och att det tillhandahålls en sajt helt kostnadsfritt för alla medlemmar!! Denna nya version är ju ett kliv frammåt för att kunna tillgodose behov och önskemål samt att det skall vara kompatibelt för så många olika webbläsare och datorer som möjligt. Så jag tror nog snällt att vi får acceptera det och jag är ÖVERTYGAD om att vi vänjer oss… vi är ju trots allt vanedjur vi människor och efter en tid så känns detta lika hemtamt som förra fokus! Var istället glada och tacksamma att iFokus finns och att vi får vara en del av det!! Att det sen kan finnas buggar i början av nåt helt nytt, kan ju inte hjälpas men dessa kommer säkert att rättas till efterhand… trots allt är det ju MÅNGA i vårt avlånga land som samsas här :))
/ Sophia
#2 Ja, Sofia, jag håller med dig. Vi får vara tacksamma att vi har en möjlighet att använda iFokus, och som sagt, teamet har arbetat med detta länge. I slutändan blir det nog kanonbra, tror jag!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
jag tycker det är skitsnyggt upplägg o har inte stött på problem.tar väl en stund och vänja sig vid nya saker oxå men en stor eloge till er som jobbat med detta!
S*Winsnes Wilda
#2 det jag saknar är att se vilka vänner som är online, för antalet stämmer aldrig med vad som står…
Jag har inte problem med storlek på text eller att jag får skrolla, men jag tycket att iFokus är mycket långsammare nu. Och då har jag ändå ett bra bredband. Det kanske blir bättre sedan.
Susanna
Funktionen har ju varit si så där över helgen, men det kanske blir bättre.
Mvh Bengan
Ja tänk då……. Så tacksamma vi alltid ska vara…… För att vi får lov att vara med….. Varför skulle vi inte få vara med? Om vi inte gjort något super -dumt. 

Är inte så förtjust i det nya heller faktiskt, men man vänjer sig som vid allt annat antagligen =)
Jag har ju då fått fuska lite med layouten eftersom jag är Medarbetare på en iFokus sajt. Men jag gillar den riktigt mycket :)

Nu ska jag gnälla lite ^_^
Nu blinkar det att jag har ett nytt meddelande. Klickar på ikonen och ser tre stycken urgamla inlägg som jag redan har läst och inte har något intresse av. Bockar av för att ta bort dom och klickar på "ta bort meddelande" ……… Inget händer, meddelnade är fortfarande kvar. Fösöker med alla logga in och logga ut. Oförändrat. Försöka med att markera så det är lästa, funkar inte heller.
Dessutom gamla inlägg (inte dom urgamla ;D) borta =P Jobbigt. Vad ska jag göra? Snälla Bullen hjälp mig
#3 Ta upp det på Support iFokus, för dom vill veta det.

Hej!
Förutom att sajten varit nere en del i samband med uppdatering o omstrukturering så tycker jag att det annars funkar bra. Liiiiite segt, som Bengan skriver i #12, men annars helt ok. Lite svårt att hitta alla vägar ibland också, men det är ju mer en vanesak.
Bra uppdaterat i övrigt!
mvh Malin
Är ALLDELES ny medlem här, men ville bara säga att även om siten är gratis för användare så verkar den ju onekligen vara reklamfinansierad och därför finns det självklart relevans i att den skall vara så lättåtkomlig som möjligt för alla användare(många besökare=många reklamköpare=levande site!). Ingen kritik alls dock, sådan är kapitalismen
, men är det ingen ursäkt när något upplevs som dåligt att det är gratis! Gratis är inte alltid gott…Tycker ändå för egen del att det funkar utmärkt, både gamla och nya siten, fast jag bara tidigare varit här i lönndom utan att vara medlem…

Ojdå….vad konstig det har blivit här då !!!
Men man blir nog van med detta också..
Tyckte mycket mer om den gamla !!! :(((

Tycker att det är skittrist att det var och varannan timme inte går att komma in,,,,
//Linda
#17 Det kommer säkert vara så under en kortare tid nu i början. Det blir tyvärr så när man håller på med en massa förändringar i programmeringskoden på servern.
Jag är övertygad om att det kommer att fungera precis som vanligt så snart de är klara med allt.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Håppas det blir bättre på denna siten.
Min mening är att detta är den värsta forum siten jag har sett.
Bokstäverna är jättestora. Man måste skrålle för att komma till hela sidan. Så kommer det upp riktig stora fönster som man måste flytta på varje gång.
Nä…här kommer jag inte att skriva så mycket mer när det är så här !!!
(förlåt, men jag säger bara vad jag tycker tills nu )

Hej
Jag har inte problem med text eller att jag måste skrolla, hastigheten är den samma för min del. Men man var ju så van vid det "gamla" svårt att tänka om. Men jag tycker att den nya sidan är fin, och man "vänjer sej" Det här är ju "GRATIS" det är inte mycket som är gratis idag. Vi får hoppas att snacket snart är i full gång, även om jag inte är någon stor skrivare själv, så är jag väldigt intresserad av att läsa vad andra tycker och tänker och tycker det är en fin sait. Så kom igen nu alla glada snackare

#19 Byt textstorleken till "medel" i din webbläsare!

Den är på medel och ingen andra sidor på hela internett är så som den här…konstigt !! Det är ju fler här som har samma problem!
#22 Skumt!