Mandorla

Hon är helt underbar! //Kaisa
Tack, Kaisa!
Eftersom Mandorla av praktiska skäl stannar lite längre här, då hennes nya familj reser bort över jul, så kommer det att bli extra svårt att skiljas från henne.
Mums, vad fin hon blivit…även om jag tyckt om henne från första början.
Nu ska jag åka hem till min syster och träffa Mandorlas syster *skratt*.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vilken liten goding!
/Christina

Gud vad stora och fina dom blivit.. gillar verkligen dina små MUMS

Jisses vad fin hon är =)
De har verkligen blivit vacker, Mandelflickorna.
Susanna

Snygga flickor båda två men jag tycker fortfarande mest om Almendra, hon är väldigt fin! /Theresa
Ja du Tina ;-) Du vet vad jag tycker om M
andorla

Vackra kattungar allihop, en mycket lyckad kull.
/Sylvia
En mycket vacker tjej. Fina öron hon har.
Susanna
Super snygg har hon blivit tjejen, väldigt lik sin far!
Fina foton du tagit tina!
WOW snyggare & snyggare blir hon charmtrollet Mandorla
den blicken tycker jag att jag känner igen hihi

/Sylvia
Tack för alla fina ord om Mandorla. Jag tycker också att hon är vacker - inte partisk alls! 
#15 Tack, Sissi! Men så låg jag raklång på golvet också och krälade både i deras kök och vardagsrum. Vad gör man inte för att få åtminstone ett lyckat foto?
Här kommer ytterligare några bilder.

Gudar's vilken charm.
Hon ser gudomlig ut lilla Mandorla
.
/Anki

Helt underbar liten tjej! Väldigt vacker! //Kaisa

Härliga bilder! Finfin Mandelflicka!
mvh Malin
Sååå fin, men det har jag ju alltid tyckt. Kan ana en viss likhet med Pejan också, för visst är det hennes grymma blick som slår igenom!
PS. Lovar att jag ska ta lite nya bilder på syrran Almendra snart också.
Tackelitack, alla! Jag är så stolt över henne.
#22 Du har helt rätt i att Mandorla ärvt Pejans grymma look. Men öronen med fina tofsar kommer nog från pappa. Jag ser fram emot nya bilder på syrran Mendra, tagna med din nya kamera.
Vi har just fått riktigt tråkiga nyheter. S*Kattilaforsens Mandorla finns inte längre. 

Nämen Tina, vad hemskt…vad har hänt??? // Kaisa
Nej men…? Vad fruktansvärt!!! Vad har hänt?? Gud så hemskt! Kram!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Vad har hänt?
Hon trillade ner från ett träd i helgen och skadades så svårt att ägaren var tvungen att låta henne få somna in. Sitter här och gråter…
…och som om det inte var nog. Den stackars ägaren förlorade alldeles nyligen sin andra katt i cancer.

Men men fyyyyy varför inte,,, vad är det som hänt med lilltjejen?
//Linda
Nej fy så tragiskt, vad fruktansvärt!
Åh, lilla vackra Mandorla…
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Så ledsen man blir - underbart fin liten katt - Sörjer med er. 

Så hemskt, hon var ju fortfarande så ung och en väldigt vacker liten dam
Jag fick ett liknade besked häromdagen och det är jättejobbigt. Vår lille S*Mylingens Doc Holliday finns inte heller längre. Han var inte året än och hade tydligen en tumör i buken. Han var Peters lille påg och han ville inte sälja honom egentligen men jag övertalade honom när vi fick en köpare. Usch ja…
Kram till dej Tina… //Kaisa

#32 Åh vad sorgligt, Kaisa! Mandorla var inte heller året än. 
Näe Tina, Gud vad tråkigt!
Massor med tröste kramar från mig & syrran Almendra

så sorgligt ,känner med er
sänder många tröst kramar /Annette S*StjärnSkogen's

Fy så tråkigt! 
Tröstekramar till både Tina & Kaisa.
/Nina
#32 Förlåt Kaisa, självklart ska du också ha en tröste kram!

Så tragiskt och fruktansvärt, jag sitter här med en tår i ögat jag också. Dessa unga vackra katter. Jag tittade mycket på både Mandorla och Doc Holiday när de var små.
Många kramar till er
Tröstekarmar även för underbara Doc, stackars ägarna - inte länge sedan de förlorade Edvin.

Tack för omtanken allihopa… Att jag tog upp det här var för att jag bara ville säga till Tina att jag vet hur det känns, det är jättejobbigt. Sen hör det till baksidan av att föda upp tyvärr, vi har förlorat en del kattungar sen vi började och det är lika jobbitgt var gång man får beskedet. Några har rymt och aldrig kommit tillbaka, någon har råkat ut för någon typ av olycka och någon har blivit sjuk. Men vissa kattungar fastnar mer i hjärtat på en än andra och lilla Doc var en sådan kattunge. Men värst är det ändå för ägarna och jag vill skicka en tröstekram även till dom…
Du får ta dej tid att sörja nu Tina och sen får du iställe glädjas åt de små du har där hemma nu. Kram Kaisa
(en bild på lille Boisso som vi satte på foder och som försvann endast 3½ månad och aldrig har synts till mer)
#40 Jo, jag vet att det finns en baksida också och jag håller helt med dig om att det är värst för ägarna. Jag lider med både Docs och Mandorlas ägare som förlorat sina högt älskade familjemedlemmar alldeles för tidigt. Kram till dig, Kaisa och tack även till alla er andra för er omtanke. Det värmer!

Åh nej vad tråkigt för er båda två
Styrkekramar och nospussar från oss
Tröstkramar till er

Nej fy vad hemskt ;_;

Beklagar alla era förluster. Som sagt, det är baksidan av att föda upp.

Nej..så förfärligt! Beklagar verkligen.
Sänder tröstekramar..
/Anki

Fy så tråkigt!!
Jag instämmer helt med
övriga inlägg och beklagar sorgen och sänder ett helt gäng med
tröstekramar åt er båda två, Tina och Kaisa!! //Åsa
Oj, så ledsamt.
Susanna
ååå näää va sorjlit
Tack för alla tröstande ord.