kattungevikt
Söker dig som haft kull på 6st bebbar, och har dina kattungevikter kvar, vecka för vecka, är bara lite nyfiken
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Vilka vikter vill du veta. Alla? Blir många vikter att skriva in om jag ska ta alla sex vikterna gånger tolv veckor…
Susanna

#1 vore jättegulligt, om det inte är för mycket jobb

hej..vi hade 7 stycken i vår första kull..5 stycken i den andra..du kan kolla på våran hemsida under kullar.. adressen är : http://www.erspers.se
//Stefan

#3 tack, och stort grattis till helgen fina resultat
har varit inne och kikat, ha ha

# 4 ..tusen tack..Alice var helt ensam i Grupp 2 idag så det blev ingen BIV..o så har hon inte så mycket päls för tillfället så hon blev inte nominerad heller men hon fick sitt Cert iaf o är numera Champion
..nu får hon vara hemma ett tag o invänta päls..
//Stefan

jag fick 6 kattungar men jag har vägt varje vecka fram tillcirka 9 veckor.här kommer deras vikt som nyfödda
102gr
2st på 116gr
119gr
126gr
och min hona på 128gr
den sita vikten på dom vqr de 65dagar
han som vägde 102gr som nyfödd vägde 635gr
aristo 116 vägde 65dagar 770gr
ajax 116 vid födelse och 65 dagar 667gr
126 vid födelse och 65 dagar 640gr
och alvenia 128gr och 65dagar 722gr

Jag har visserligen inte 6 kattungar utan 5st. Deras vikter står på min hemsida. Välkommen att kika. /Sylvia
Little L's -->
#2 Jag jobbar på det. Skriver in vikterna i ett worddokument. Behöver ändå skriva om dem eftersom en av kattungarna tuggade på viktpapprena så att de ser lite tjaskiga ut. Kan lika gärna skriva in dem i datorn som för hand.
Kan jag skicka dokumentet till din mail? Du kan pm:a mig mailadressen kanske.
Susanna

Hej Kerstin!
Jag har sparat en fil med våra 6 kattungar från Foderkullen, den får du gärna ta del av om du pm:ar din mailadress till mig.
mvh Malin
Jag har sex kattungar här hemma just nu. De vägde mellan 110 och 135 gram när de föddes. Nu när de är fyra veckor gamla väger de mellan 510 och 625 gram. De två största är honor.